اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورشی کرمان خبر داد

عضویت 10 هزار کرمانی در کانون زبان ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: 10 هزار زبان‌آموز کرمانی در 8 شعبه کانون زبان ایران در استان کرمان عضو هستند.

عضویت 10 هزار کرمانی در کانون زبان ایران

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کانون زبان ایران با دارا بودن هشت شعبه و 75 مدرس در استان کرمان در حال حاضر کار آموزش 10 هزار زبان‌آموز علاقه‌مند به فراگیری زبان‌های خارجی  را بر عهده دارد.

وی ابراز داشت: با پیگیری های انجام شده و جذب مدرس مورد نیاز شعبه دوم کانون زبان ویژه نوجوانان دختر  با ظرفیت سه کلاس در شهرک هوانیروز راه‌اندازی شد که یکی از مناطق پرجمعیت کرمان به شمار می‌آید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد شعبه‌های کانون زبان ایران در شهر کرمان به پنج شعبه رسیده است، خاطر نشان کرد: راه‌اندازی شعبه‌های کانون زبان در شهرستان‌های بردسیر، زرند و بافت در اولویت برنامه‌های کانون پرورشی کرمان قرار دارد.

گنجعلیخانی ادامه داد: شعبه کانون زبان ویژه نوجوانان دختر و پسر در شهر ماهان از توابع شهرستان کرمان راه‌اندازی شده است و علاقمندان به فراگیری زبان‌های خارجه از خدمات آموزشی آن بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: برای بهبود وضع کیفی آموزش زبان‌آموزان در سیرجان و رفسنجان کلاس‌های کانون زبان که پیش از این در مراکز فرهنگی و هنری کانون این شهرستان‌ها برگزار می‌شد از این پس در ساختمان جدید و با فضای آموزشی مناسب به زبان‌آموزان ارائه خدمت می‌کند.

این مسئول بیان کرد: کانون زبان ایران موسسه‌ای آموزشی است که زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اداره می‌شود.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول