اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

وحدت رمز موفقیت مسئولان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: وحدت رمز موفقیت مسئولان است.

وحدت رمز موفقیت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان آیت‌الله سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی و تبادل اندیشه ائمه جمعه استان کرمان با استاندار، نمایندگان و اعضای شورای تامین استان کرمان، اظهار داشت: میلاد مسعود پیغمبر رحمت (ص) و فرزند گرانقدرش حضرت امام جعفر صادق (ع) را تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید «فرصت‌هایی که در زندگی برای انسان‌ها به وجود می‌آید به زودی از دست انسان گرفته می‌شود و بهترین شما کسانی هستند که اخلاق آنها از همه بهتر باشد».

امام جمعه کرمان ابراز داشت: امام صادق (ص) می‌فرمایند «سه خصلت شامل اخلاق نیکو، فرونشاندن خشم و غضب و چشم بربستن از نگاه بد دلالت بر بزرگواری آدم‌ها می‌کند».

جعفری تصریح کرد:‌ شرط نخست برای موفقیت برای استاندار کرمان و همکارانش این است که وحدت در جامعه وجود داشته باشد و وحدت به این معنا نیست که هیچ کس انتقاد نکند و مسائل را مورد تجزیه و تحلیل قرار ندهد.

وی با تأکید بر اینکه ما مسئولان «ید واحده» هستیم، عنوان کرد: اگر گاهی انتقاد می‌کنیم، اگر انتقاد سالم و سازنده باشد، موجب رشد و تکامل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به انتصاب مدیرکل اطلاعات استان کرمان خاطر نشان کرد: مدیرکل اطلاعات استان کرمان را فردی عاقل و خردمند دیدم.

جعفری با بیان اینکه آرامش جامعه باید محفوظ باشد، اظهار داشت: استاندار کرمان از مدیران لایق و شایسته ایران بوده و حضور وی در هشت سال دفاع مقدس از یادمان نرفته است.

وی متذکر شد: استاندار کرمان قبل از اینکه به کرمان بیاید با من تماس گرفت و گفت که من کار اقتصادی انجام می‌دهم و من عرض کردم باید کار اقتصادی و سایر کارها را با هم انجام دهید.

جعفری ابراز داشت:‌ کار فرهنگی در رأس مسائل قرار می‌گیرد و اگر فرهنگ ما اصلاح نشود به جایی نمی‌رسیم و مسئولان بلندپایه کشور خردمند و با تجربه هستند و امیدواریم با کمک نمایندگان مجلس در پیشبرد امور موفق شوند.

وی با اشاره به اینکه استاندار کرمان احتیاج به همکاری تنگاتنگ دارد، بیان داشت: توقع معجزه از استاندار کرمان نداشته باشید.

جعفری با بیان اینکه دشمن، دشمن است، اظهار داشت: ما در آستانه رفع نهایی بحث انرژی هسته‌ای با 1+5 هستیم، اما من هم مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی خوشبینی زیادی ندارم، باید صبر کرد و دید این مذاکرات به کجا منتهی می‌شود تا گشایشی در کار مردم هم ایجاد شود.

وی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران تصریح کرد:‌ یک کشور چه حقی دارد که کشور دیگری را تحریم کند و این کار غلط، خلاف عقل و منطق است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه تحریم‌ها باید به وسیله شورای امنیت با اجماع تمام افراد و نه به وسیله آمریکا و زورگویان عالم اعمال شود، ‌اذعان داشت: آمریکایی‌ها چه کاره هستند که کشوری را تحریم می‌کنند و ملت ما تاکنون مشکلات را تحمل کرده و از حالا به بعد هم تحمل می‌کند.

جعفری در پایان ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند «خدا زمانی که سعادت و خیر بنده‌اش و جامعه انسانی را بخواهد، آنها را در دین بصیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/80019/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول