اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان مطرح کرد

هراس دشمنان از وحدت جامعه اسلامی

امام جمعه سراوان گفت: دشمنان از وحدت جامعه اسلامی هراس داشته و تلاش دارند با ترفندهای مختلف تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

هراس دشمنان از وحدت جامعه اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته وحدت در سراوان اظهار داشت: یکی از توصیه‌های دین مبین اسلام بحث اتحاد و همدلی بین مسلمانان است و آن کسانی که بر خلاف این وحدت حرکت کنند معمولا به اهداف خودشان نخواهند رسید.

امام جمعه سراوان اذعان کرد: آن کسانی که با اتحاد و انسجام حرکت کرده‌اند به اهداف ارزشمندی رسیده‌اند، توصیه دین مبین اسلام به جامعه اسلامی و برکه بشری به خوب زیستن و زندگی مسالمت آمیز و اتحاد و یک رنگی در کنار هم بوده است.

این مسئول اذعان داشت: وحدت و اتحاد در شرایط فعلی جهان اسلام لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: بین جهان اسلام در بعد مسائل اعتقادی و مسائل وصول به وحدت رویه و اتحاد مباحث کاملا مشترک است خدا،  پیامبر، قرآن و قبله ما یکی بوده و همه به معاد و صراط اعتقاد داریم.

دهقان اضافه کرد: دشمنان اسلام نمی‌توانند این وحدت و یکدلی را ببینند و به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان دارند.

امام جمعه سراوان تاکید کرد: این ما هستیم که باید از توصیه‌ها و سیره و منش نبی اکرم (ص) را پیروی کنیم زیرا سیره پیامبر اسلام (ص) سراسر مهربانی نسبت به جامعه بشری و امت اسلامی است.

این مسئول بیان داشت: از توصیه‌های مکرر آن حضرت در روزهای پایانی عمر شریفشان این بوده که حقوق، ناموس و مال و جان همدیگر را محترم بشمارید.

وی در پایان گفت: لذا می‌طلبد ما همواره هوشیار باشیم و با صبوری طبق فرمایش مقام معظم رهبری و با بصیرت و با آگاهی هر چه بیشتر جلوی فتنه‌های دشمن را بگیریم، با اتحاد و وحدت نقشه‌های این یاوه‌گویان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/75004/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول