اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ماهنشان خبر داد

پرداخت 1،5 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان ماهنشانی خبر داد.

پرداخت 1،5 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ماهنشان به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنها خدمات مختلفی را بر اساس نیازهای جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات حمایتی کمیته امداد به منظور برطرف کردن مشکلات مددجویان و همچنین ایجاد زمینه توانمندسازی در آنها ارائه می‌شود، گفت: هدف کمیته امداد از ارائه خدمات به مددجویان برقراری عدالت اجتماعی و همچنین برخورداری مددجویان این نهاد از ظرفیت‌های موجود در جامعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه وام‌های قرض‌الحسنه با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: از اهداف پرداخت این وام‌ها کاهش اتکای مددجویان به امداد و توانمندسازی آنها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه وام‌های قرض‌الحسنه مددجویی برای حل مشکلات مددجویان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: این نوع وام‌ها از دو محل منابع کمیته امداد امام خمینی و منابع بانکی به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

غفاری در ادامه با اشاره به پرداخت 167 وام قرض‌الحسنه به مددجویان ماهنشانی اضافه کرد: در این راستا یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع وام‌های پرداخت شده 155 مورد از محل منابع امداد به مددجویان پرداخت شده است، اذعان داشت: در این راستا یک میلیارد و 129 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول همچنین به پرداخت 12 فقره وام قرض‌الحسنه از محل منابع بانکی اشاره کرد و گفت: مبلغ هزینه شده در این راستا 240 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: وام‌های مذکور به صورت بلند مدت و با سود کم به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول