اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شادگان:

بیش از 5 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد شادگان هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: 5 هزار و 615 خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد در شهرستان شادگان قرار دارند.

بیش از 5 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد شادگان هستند

جلیل علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: 14 هزار و 127 نفر در قالب 5 هزار و 615 خانوار زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی در شهرستان شادگان قرار دارند.

وی افزود: در طول سال به این خانواده‌ها خدمات متنوع در بخش‌های آموزشی، درمانی،‌ رفاهی و پوشش تحصیلی به فرزندانشان ارائه می‌کنیم که انتظار می‌رود این حمایت‌ها با رضایتمندی مددجویان همراه باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان تصریح کرد: خدمات مستمری، مشارکت‌های مردمی، طرح اکرام ایتام، درمان، جهیزیه، اقدامات فرهنگی، خودکفایی، عمران و ساختمان، اعطای معافیت سربازی و … نیز خدماتی هستند که به افراد زیرپوشش این نهاد ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مستمری ماهانه به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می‌شود، ادامه داد: پرداخت مستمری در راستای جبران بخشی از کاستی‌‌ها و مایحتاج اساسی زندگی مددجویان انجام می‌شود تا برخی از نیازهای اساسی آنان را به حداقل رساند.

علیزاده با اشاره به اینکه در کنار پرداخت مستمری خدمات دیگری نیز برای آنان صورت می‌گیرد، گفت: حمایت‌های رفاهی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و… از دیگر خدماتی است که به مددجویان تحت حمایت ارائه‌ می‌شود.

انتهای پیام/72001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول