اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اردبیل:

8 هزار خانوار کمیته امداد مستمری دریافت کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: 8 هزار و 766 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردبیل مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

8 هزار خانوار کمیته امداد مستمری دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان اردبیل، جلیل قدیمی اظهار داشت: در 9 ماهه سال‌جاری بیش از 34 میلیارد و 644 میلیون ریال مستمری به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: مستمری پرداختی به حساب 8 هزار و 766 خانواده‌ تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل واریز شده است.

قدیمی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: از این تعداد خانوار زیرپوشش، 862 خانواده از مددجویان طرح شهید رجایی هستند که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه 60 درصد از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های گسترده درصدد هستیم تا بخش اعظم مشکلات این تعداد خانوار را برطرف ساخته و آنان را به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری نیز به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، بیان کرد: برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه‌ نوعروسان تحت حمایت، پرداخت وام‌های کارگشایی، اخذ رایگان انشعابات و... از دیگر خدماتی است که برای مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند توسط این نهاد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/62006/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول