اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد تویسرکان خبر داد

حمایت 2659 حامی از ایتام زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان از حمایت 2 هزار و 659 حامی از 720 یتیم زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان خبر داد.

حمایت 2659 حامی از ایتام زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان

محمد‌جواد ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به خدمات‌دهی به نیازمندان در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: طرح محسنین از جمله طرح‌های این نهاد است که به منظور کمک به ایتام اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز این طرح از ماه رمضان سال جاری در کمیته امداد تویسرکان، افزود: امیدواریم با همکاری حامیان ایتام طرح محسنین هم در سطح جامعه نهادینه شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان از حمایت 2 هزار و 659 حامی از 720 یتیم زیر پوشش کمیته امداد خبر داد و به اکرام این ایتام در 9 ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی 45 نفر بدسرپرست نیازمند از طرح محسنین و حمایت خیران برخوردار شدند.

وی با اشاره به پیشرو بودن خیران تویسرکانی‌ در حمایت از ایتام کمیته امداد، یادآوری کرد: در مدت زمان 9 ماه سال جاری حامیان به ایتام و خانواد‌ه‌های آن‌ها  5 میلیارد و 687 میلیون ریال کمک کردند.

ترکاشوند میانگین سرانه دریافتی ماهانه ایتام امسال 500 هزار ریال و میانگین پرداختی ماهانه از سوی حامیان را 200 هزار ریال اعلام کرد.

وی به همراهی و همکاری خوب حامیان خیر با کمیته امداد  اشاره کرد و افزود: حامیان ایتام در مناسبت‌های مختلف ضمن کمک‌های نقدی و غیر نقدی از حیث معنویات نیز خیررسان بوده به طوری که سبب پیشرفت خانواده مددجو شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان از امر نیکوکاری و کمک به محرومان به عنوان عاملی بر پیشرفت کشور یاد کرد و گفت: حرکت همه افراد جامعه در هر صنف، جایگاه و مسئولیتی فقر را کاهش و زمینه‌ای برای شتاب توسعه پایدار می‌شود.

وی با بیان اینکه سلامت و موفقیت هر اجتماعی منوط به وحدت، همکاری و هم‌اندیشی آحاد مردم است، تاکید کرد: ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در طرح‌های مختلف هم‌یار کمیته امداد بوده و هستند.

ترکاشوند با دعوت خیران برای حمایت بیش از پیش از کمیته امداد، ابراز کرد: انتظار داریم مردم خیر و نیک‌اندیش همانند گذشته ما را در کمک رساندن به ایتام یاری کنند.

وی بیان کرد: برخی از خانواده‌ها به خاطر داشتن سرپرست بد مشکلات زیادی دارند که غفلت از آن‌ها منجر به آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری جبران‌ناپذیری در جامعه می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان در پایان گفت: کمیته امداد به دنبال توانمند‌سازی خانواده‌ها مددجو است که تحقق این مهم کمک خیران و نیکوکاران را می‌طلبد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول