اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

گوهر ارزشمند انقلاب برای جوانان و نوجوانان ناشناخته مانده است

فرماندار بیرجند گفت: گوهر ارزشمند انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان ناشناخته مانده و باید در این زمینه بیشتر کار شود.

گوهر ارزشمند انقلاب برای جوانان و نوجوانان ناشناخته مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های دهه فجر شهرستان بیرجند با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: ملت ایران در حساس‌ترین شرایط با هدایت‌ها و رهبری‌های امام راحل به نهضتی عظیم دست زد که دستاورد آن رسیدن به یک عزت، شکوه و خوداتکایی واقعی بود.

وی در ارتباط با نقش آحاد مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نقشی که آحاد مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند نقش تاریخی و بی‌بدیلی بود که برای همیشه در خاطره این ملت به یادگار مانده است.

فرماندار بیرجند اذعان داشت: گوهر و جواهر ارزشمند انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان ناشناخته مانده است و در این خصوص کم‌کاری شده است.

تناکی اضافه کرد: چرا باید در حالی که در تمامی کشورهای دیگر در خصوص انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) کار می‌شود در کشور ما توجه به آن بین جوانان نادیده انگاشته شود.

وی با بیان این‌که باید در زمینه شناخت انقلاب بیشتر کار شود، تصریح کرد: جوانان به دلیل اینکه زیبایی‌های انقلاب را ندیده و نمی‌دانند دنبال زیبایی‌های کاذب هستند.

فرماندار بیرجند در ارتباط با برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌های شهرستان یادآور شد: عنصر اصلی تشکیل برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌ها باید خود دانشجویان باشند.

تناکی خاطرنشان کرد: نقش مساجد در این زمینه بسیار پررنگ است و کانون مساجد با ارتباط زیادی که با مردم دارد باید در زمینه اجرایی شده برنامه‌های دهه فجر بدرخشد.

انتهای پیام/69017/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول