اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب دهه فجر صورت می‌گیرد

اعزام 435 روحانی به مناطق شهری و روستایی خراسان جنوبی

مسئول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر 435 روحانی با محوریت انقلاب اسلامی به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می‌شوند.

اعزام 435 روحانی به مناطق شهری و روستایی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی کوثری‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های دهه فجر شهرستان بیرجند اظهار داشت: سازمان تبلیغات در تمام طول سال برنامه‌های تبلیغی را در سطح استان اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: اعزام مبلغ در سراسر استان در مناسبت‌های مختلف مانند دهه ولایت، دهه فجر، دهه کرامت، مباحث مهدویت، ایام محرم و صفر و هفته وحدت و غیره از جمله فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

مسئول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: علی‌رغم تلاش دشمنان برای کم‌رنگ جلوه دادن این‌گونه مراسم‌ها، باید تمام تلاشمان را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد انقلاب و بسترسازی حضور پرشکوه مردم به ‌ویژه در راهپیمایی 22 بهمن به‌ کار بندیم.

کوثری‌نیا با اشاره به اعزام سخنران به روستاها به مناسبت ایام دهه فجر، افزود: همچنین در این خصوص مبلغینی از حوزه علمیه قم و مشهد به استان دعوت می‌شوند.

وی اعزام 435 روحانی با محوریت انقلاب اسلامی به مناطق شهری و روستایی خراسان جنوبی در ایام دهه فجر را یکی از برنامه‌های این نهاد ذکر کرد و گفت: از این تعداد 350 روحانی استانی و 85 روحانی شهری هستند.

مسئول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشی ویژه روحانیان با عنوان «تربیت مربی کودک و نوجوان» خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مناسبت دهه فجر توسط استاد راستگو 11 و 12 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69017/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول