اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بیرجند:

تبیین ویژگی‌های مبارزاتی امام در اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بیرجند گفت: توجه به نوآوری و برگزاری برنامه‌های مفید در کنار تبیین ویژگی‌های شخصیتی، اجتماعی و مبارزاتی امام(ره) باید در اولویت برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد.

تبیین ویژگی‌های مبارزاتی امام در اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد‌زمان ابطحی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های دهه فجر شهرستان بیرجند اظهار داشت: برگزاری باشکوه جشن‌های دهه مبارک فجر نشان از عظمت اسلام و انقلاب و قدرت ناشی از خواستگاه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی ادامه داد: برای نمایش این مجد و عظمت باید برنامه‌ریزی دقیق و ویژه‌ای توسط اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر صورت گیرد.

جلب مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های دهه فجر

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بیرجند افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی یک حماسه مردمی بود و همه اقشار و از سنین مختلف در پیروزی و تداوم آن نقش‌آفرین بودند، جذب و جلب مشارکت‌های مردمی در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر باید از اولویت‌های اساسی ستاد باشد.

ابطحی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن در عرصه‌های مختلف، اذعان داشت: حضور زنان در برنامه‌های دهه فجر باید مانند گذشته به صورت ویژه دیده شود.

وی اضافه کرد: در این راستا امور بانوان و خانواده فرمانداری بیرجند طی نامه‌ای برنامه‌های اجرایی ادارات را درخواست کرده و فعالیت زنان را در این خصوص رصد و مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بیرجند گفت: مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری با شعار «پیشرفت و عدالت همراه با حماسه سیاسی و اقتصادی» نامگذاری شده است و باید در برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.

ابطحی متذکر شد: توجه به نوآوری و برگزاری برنامه‌های مفید در کنار تبیین ویژگی‌های شخصیتی، اجتماعی و مبارزاتی امام(ره) باید در اولویت برنامه‌ها به ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه قرار گیرد.

وی گفت: آنچه به لحاظ نرم‌افزاری نظام ما را تهدید می‌کند در محاق رفتن اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) است که همانا اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

دهه فجر به دهه شادی همگانی و ملی تبدیل شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بیرجند یادآور شد: برای تبیین اندیشه‌های حضرت امام(ره) به عنوان عامل اتحاد در پیروزی انقلاب اسلامی، باید سعی شود برنامه‌های امسال بیش از گذشته با محورهای راهبردی و محتوایی و ترویج و تعمیق بصیرت‌ دینی بر پایه قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) طراحی و اجرا شود.

ابطحی با بیان این‌که جشن‌های دهه فجر جشن‌های ملی هستند، خاطرنشان کرد: نباید مسائل جناحی و گروهی وارد این جشن‌ها شود.

وی افزود: باید برای برگزاری این جشن‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا در این ایام همه مردم از صمیم قلب احساس کنند انقلاب و دستاوردهای عظیم آن متعلق به همه آنهاست و در نتیجه دهه فجر به دهه شادی همگانی و ملی تبدیل شود.

انتهای خبر/69017/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول