اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم عبادی جشن تکلیف 1500 دانش‌آموز بیرجندی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر مراسم عبادی و معنوی جشن تکلیف یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان بیرجندی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عبادی جشن تکلیف 1500 دانش‌آموز بیرجندی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رمضان زحمتکش بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های دهه فجر شهرستان بیرجند اظهار داشت: بازگو کردن عوامل پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ورق زدن تاریخ و انجام رسالت آموزش و پرورش در ارتباط با بازگویی تاریخ انقلاب و تبیین اندیشه‌های امام است.

برنامه‌های دهه فجر دانش‌آموز‌محور باشد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش بیرجند در ایام دهه فجر افزود: برنامه‌های دهه فجر در مدارس باید دانش‌آموز‌محور باشد.

زحمتکش برگزاری مراسم جشن تکلیف برای یک‌هزار و 500 دانش‌آموز را یکی از برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: همچنین نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) در تمامی مدارس و اجرای سرود توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

وی از برگزاری نمایشگاه گسترده کتاب همزمان با 12 بهمن‌ماه جاری خبر داد و اذعان داشت: این نمایشگاه در دبیرستان خلیج فارس بیرجند افتتاح می‌شود.

برگزاری مسابقات نقاشی با عنوان" امام پدری مهربان"

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند تصریح کرد: در این نمایشگاه انواع کتاب‌های علمی، مذهبی، کمک درسی و غیره با 50 درصد تخفیف به دانش‌آموزان و عموم مردم ارائه می‌شود.

زحمتکش برگزاری مسابقات نقاشی همگانی بر اساس محورهای ارزشی انقلاب اسلامی را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و افزود: این مسابقات با عنوان "امام پدری مهربان" برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌های دینی، یادواره شهدا، اجرای سرود همگانی در تمامی آموزشگاه‌ها در محورهای انقلابی، حماسی و ولایی، برگزاری جنگ‌های شادی و متنوع با نظارت مسئولان را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش بیرجند در دهه فجر برشمرد.

پخت کیک به مناسب 22 بهمن‌ماه در بیرجند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند از پخت کیک در بیرجند خبر داد و افزود: با هماهنگی شهرداری بیرجند همزمان با سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شب 22 بهمن‌ماه جاری این کیک با ذکر تکبیر پخت می‌شود.

زحمتکش در ارتباط با برگزاری مسابقات ورزشی در دهه فجر امسال یادآور شد: در این ایام مسابقات فوتسال برای مقاطع اول و دوم متوسطه، آمادگی جسمانی برای مقطع ابتدایی و مسابقات شطرنج ویژه سه مقطع خواهران برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که سخنرانی دیگر در مدارس جایگاه چندانی ندارد و باید آن را به نتیجه مطلوب برسانیم، خاطر نشان کرد: در این راستا برنامه‌ریزی شده است در ایام دهه فجر دبیران مدارس پنج دقیقه آغازین کلاس به بیان خاطرات انقلاب و دهه فجر بپردازند.

انتهای پیام/69017/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول