اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

جشن‌های انقلاب در روستاهای اردکان نیز پرشور برگزار شود

فرماندار اردکان گفت: تمرکز جشن‌های انقلاب نباید تنها بر روی شهرها باشد بلکه در روستاها نیز جشن‌های انقلاب باید پرشور و مردمی برگزار شود.

جشن‌های انقلاب در روستاهای اردکان نیز پرشور برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احمد کمالی، عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر شهرستان اردکان با بیان اینکه جشن‌های انقلاب هر سال باشکوه و با حضور گسترده مردم برگزار شده است، اظهار داشت: مردمی بودن جشن‌ها ارزشمند است و نشان از عشق و علاقه مردم به انقلاب اسلامی دارد.

وی بیان کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی برای مرور خاطرات دوران انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل همچنین بزرگداشت ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب است به همین دلیل برای مردم ارزشمند و به یاد ماندنی است.

فرماندار اردکان با بیان اینکه جشن‌های ایام‌الله دهه فجر هر سال در اردکان به صورت یکپارچه و مردمی برگزار شده است، عنوان کرد: در روز 22 بهمن نیز هر سال شاهد حضور گسترده و پرشور مردم اردکان همنوا با سایر مردم استان یزد بوده‌ایم و امسال نیز به طور قطع، مردم اردکان خاطرات خوش روزهای انقلاب را با یکدیگر مرور خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم روستاها در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایام‌الله دهه فجر برای مردم روستاهای استان یزد از جمله اردکان نیز یادآور روزهای خوش انقلاب است و باید در روستاها نیز این ایام گرامی داشته شود.

کمالی عنوان کرد: مسئولان برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها، تمرکز برنامه‌ها را بر روی شهرها نگذارند و برای روستاها و مراکز بخش‌ها نیز برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: امسال شاهد حرکت یکپارچه مردمی در ایام الله دهه فجر در مناطق مختلف شهرستان اردکان باشیم.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این نشست با اشاره به تشکیل کمیته‌های 18 گانه برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: لازم است مسئولان کمیته‌ها تا پایان هفته جاری، برنامه‌های قابل اجرای خود در ایام دهه فجر را به ستاد برگزاری ارائه دهند.

حجت‌الاسلام مهدی حاج اسماعیلی عنوان کرد: آذین بندی و زیباسازی معابر، چراغانی خیابان‌ها، برگزاری جشن‌های انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری محافل انس با قرآن و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام‌الله دهه فجر در شهرستان اردکان است که کیفیت اجرای آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/2464/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول