اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

برنامه‌های دهه فجر مردمی شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مظهر ایجاد وحدت و انسجام در جامعه ایران دهه فجر است، گفت: مردمی شدن و غیرتکراری بودن از ویژگی‌های شاخص این برنامه‌ها باشد.

برنامه‌های دهه فجر مردمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان با اشاره به لزوم توجه ویژه به مصوبات کارگروه بانوان استان اظهار داشت: برگزاری نخستین راهپیمایی بانوان زنجان باید به صورت ویژه مدنظر قرار گرفته و برای شاخص کردن آن برنامه‌ریزی شود.

وی ایجاد وحدت در جامعه را از برنامه‌های دولت دانست و اضافه کرد: مظهر ایجاد وحدت و انسجام در جامعه ایران دهه فجر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به گزارش برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر سال جاری تصریح کرد: مردمی شدن و غیرتکراری بودن از ویژگی‌های شاخص این برنامه‌ها لحاظ شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بررسی جوانب مختلف برگزاری نخستین راهپیمایی توسط زنان در زنجان باید در دستور کارگروه بانوان استان زنجان قرار گیرد.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به آسیب‌های ناشی از اعتیاد به ویژه زنان معتاد ادامه داد: کارگروه بانوان باید با مشارکت شورای مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی اقداماتی را در این رابطه انجام دهد.

وی بر تاثیرگذاری بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه تاکید کرد و افزود: این جمعیت بر روند امور 50 درصد دیگر هم تاثیر مستقیم می‌گذارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی باید در دستور کارگروه بانوان قرار گیرد، افزود: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد از راه‌کارهای پیشبرد امور محسوب می‌شود که باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/73004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول