اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کرمان خبر داد

رسیدگی 160 پرونده تخلف حمل و نقل جاده‌ای کرمان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: طی یک سال گذشته 160 پرونده تخلف حمل و نقل جاده‌ای در استان کرمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رسیدگی 160 پرونده تخلف حمل و نقل جاده‌ای کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود جمیلی‌کرمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک سال گذشته تعداد 161 پرونده در کمیسیون استانی ماده 11 و کمیسیون استانی ماده 12 در زمینه تخلفات رانندگان و شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در این راستا تعداد 60 پرونده در کمیسیون استانی ماده 11 در ارتباط با تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر استان مورد رسیدگی قرار گرفت و آرای مربوطه مبنی بر لغو کارت هوشمند رانندگان متخلف از یک تا شش ماه صادر شده است.

جمیلی تصریح کرد: عدم مهار بار مناسب توسط وسایل نقلیه باری روباز، حمل بار بدون بارنامه تمبردار دولتی، حمل اضافه تناژ بیش از حد استاندارد و در حمل و نقل مسافر عدم توقف در زمان و مکان مناسب برای انجام فریضه نماز در طول سفر، عدم پذیرایی مسافران توسط اتوبوس‌های ویژه و عدم رعایت شئونات اسلامی از جمله تخلفات رایج در بخش حمل و نقل بار و مسافر است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته تعداد 101 پرونده در کمیسیون استانی ماده 12 در ارتباط با تخلف شرکت‌ها و مؤسسه‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول