اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد

جابه‌جایی بیش از یک‌میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از جابه‌جایی بیش از یک‌میلیون مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد.

جابه‌جایی بیش از یک‌میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی کهگیلویه و بویراحمد

مسعود مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از جا به جایی بیش از یک میلیون و 116 هزار مسافر در 9 ماهه اول سال 92 توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد. 

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد مسافر در قالب بیش از 222 هزار سفر جا به جا شده‌اند.

مصدقی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مردم بیش‌تر از ناوگان حمل و نقل زمینی استفاده می‌کنند، باید با کمک شرکت‌های حمل و نقل مسافر و انجمن‌های صنفی شرایطی را فراهم آوریم تا مسافران سفر آرامی داشته باشند.

وی افزود: سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی امنیت سفر را افزایش می‌دهد و امیدواریم همه هموطنان با در نظر داشتن این نکته در سفرهایشان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این اداره‌کل با نظارت جاده‌ها به وسیله دوربین‌های کنترل سرعت و دوربین‌های نظارت تصویری و دستگاه‌های تردد شمار آنلاین، همه تلاش خود را می‌کند تا با برداشت اطلاعات و تحلیل آمار و ارائه راهکارها امنیت را در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به حداکثر برساند.

مصدقی عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده امیدواریم بتوانیم در این مرحله خدمت‌رسان خوبی به مسافران عزیز باشیم.

وی در ادامه به ضرورت حفظ امنیت مسافران در جاده‌ها اشاره و ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعداد سفر با ناوگان عمومی و کنترل بهتر جاده‌ها بتوان شاهد بالا بردن امنیت در جاده‌ها شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد به فرهنگ‌سازی برای استفاده بیشتر از ناوگان عمومی اشاره کرد و افزود: ناوگان عمومی ارزان‌تر و با امنیت بیشتری می‌توانند به سفر مردم کمک کنند.

وی افزود: رسانه‌ها و مطبوعات و به خصوص رسانه ملی برای کاهش هزینه‌های مالی و جانی نقش عمده‌ای برای فرهنگ‌سازی دارند که باید به رسالت خود در این زمینه بیش از پیش عمل کنند.

مصدقی نهادهای فرهنگی از جمله آموزش و پرورش را نیز از عوامل مهم بسترساز در این راستا معرفی کرد.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول