اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس خبر داد

آمادگی نمایندگان مجلس برای حل مشکلات صنفی حمل و نقل

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی نمایندگان برای حل مشکلات صنفی حمل و نقل خبر داد.

آمادگی نمایندگان مجلس برای حل مشکلات صنفی حمل و نقل

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: بر اساس تحقیق و بررسی مرکز پژوهش‌های مجلس حوزه حمل و نقل از 21 مولفه مد نظر بیشترین میزان رضایت‌مندی را از 329 تشکل صنفی پژوهش شده کسب کرده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، تلاش قابل توجه رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل را ستودنی خواند و ابراز داشت: مسئولان به ویژه نمایندگان وظیفه دارند برای ایمن سازی جاده‌های کشور و رفع نقاط پر حادثه تلاش جدی کنند.

رحمانی با اشاره به اینکه نگاه دست اندرکاران حمل و نقل باید تأمین اعتبارات مورد نیاز بخش راه‌ها باشد، ابراز داشت: این امر سبب می‌شود تا طرح‌ها با سرعت بیشتری اجرایی شود.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاهش حوادث و ایمن‌سازی سفرها به سلامت مسافران کمک می‌کند، بر ضرورت اهتمام به حمل و نقل درون شهری تأکید کرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جایگاه رانندگان در عرصه‌های مختلف حمل و نقل نقش بی بدیلی بوده در توسعه و تأمین نیازهای مردم کشور برعهده داشته است.

رحمانی با اشاره به اینکه حضور موثر و تعیین کننده رانندگان بسیار قابل تقدیر است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس آماده همکاری برای حل مشکلات انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالا هستند.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تلاش می‌شود تا با پیگیری مسایل و مشکلات حمل و نقل زمینه خدمت رسانی بهتر فعالان این حوزه فراهم شود.

رحمانی، حمل و نقل را جزو مولفه‌های پیشرفت دانست و ابراز داشت: به هر میزان به این بخش توجه شود گامی در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت جامعه برداشته می‌شود.

انتهای پیام/77005/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول