اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

کارگروه تخصصی حمل و نقل و بلایای جوی و توفان در زاهدان برگزار شد

سومین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و توفان در زاهدان برگزار شد.

کارگروه تخصصی حمل و نقل و بلایای جوی و توفان در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز سومین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان با حضور ادارات ذی‌ربط در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این جلسه با بیان اینکه حادثه هرگز خبر نمی‌کند برای آمادگی مدیران و اعضاء کارگروه در شرایط بحران اظهار داشت: مدیران باید از نظر سالم بودن باطری، شارژ و تمام متعلقات موبایل در تمام زمان‌ها اطمینان خاطر داشته باشند.

ابوالفضل باقرنیا عنوان کرد: آنتن بیسیم و با سیم تمام ادارات در سطح زمین و در یک مکان مطمئن نصب شود.

وی میزان خسارات و اعتبارات تخصصی ادارات دولتی و عمومی ناشی از زلزله سال‌جاری و مقدار خسارت و اعتبار تخصصی اداره کل راه و شهرسازی ناشی از سیل سال جاری را به اطلاع اعضا رساند و گفت: میزان اعتبار خسارت تخصصی در حوزه ادارات دولتی و عمومی یک میلیارد تومان و اعتبارات تخصصی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی (سیل و زلزله) هفت میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ابراز داشت: اداره کل راه آهن جنوب شرق باید به مرکز در مورد انباشتگی شن‎های روان و وجود ترانشه‎های ریزشی متعدد و اقدام برای تثبیت آنها و نبود راه دسترسی مناسب در صورت مسدود شدن تونل گزارش ارسال کند.

این مسئول ارسال مجدد گزارش اداره کل حمل و نقل در مورد ایجاد ایستگاه آتش نشانی و اطفاء حریق پایانه مرزی میلک به مرکز را خواستار شد.

وی تحقیق در مورد ایجاد راه‎های جایگزین برای رسیدن به هدف در زمان وقوع بحران و ارائه آن در جلسات آتی کارگروه، بررسی و ایجاد اتاق امن در هر زیر مجموعه کارگروه، ارائه برنامه‎های آموزشی مورد نیاز از طریق کارگروه حمل و نقل به استانداری، راه‎اندازی مانور و شبیه سازی در هر زیر مجموعه کارگروه و مکاتبه و پیگیری استقرار ماشین و وسایل اطفاء حریق و اتوبوس آمبولانس در مجاورت ایستگاه‎های اورژانس جاده‎ای را از مسئولان مربوطه خواستار شد.

انتهای پیام/75004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول