اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین :

تأسیس شرکت بیمه گامی برای اقتصادی کردن حمل و نقل قزوین است

مدیر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین ‌گفت: تأسیس شرکت بیمه گامی بزرگ در اقتصادی کردن حمل و نقل در استان قزوین است.

تأسیس شرکت بیمه گامی برای اقتصادی کردن حمل و نقل قزوین است

مهدی دهاقین در حاشیه جلسه هم‌اندیشی فعالان مسکن و حمل‌ونقل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه باید شرکت بیمه برای حمل و نقل تأسیس شود، اظهار داشت: بانک و بیمه دو مولفه مهم در توسعه این حوزه است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

این مسئول با بیان اینکه باید بانک حمل و نقل راه‌اندازی شود، ابراز داشت: ما سرمایه‌ عظیم را در بانک‌های مختلف متمرکز می‌کنیم که این مهم باید در بانک یاد شده صورت گیرد تا بیشتر مشکلات این بخش برطرف شود.

رئیس انجمن حمل و نقل کالای استان قزوین ادامه داد: با تحقق راه‌اندازی بانک و بیمه می‌توان گام بزرگ در اقتصادی کردن حمل و نقل برداشت.

ضرورت توسعه کیفیت حمل و نقل در قزوین

این مسئول ابراز داشت: استان قزوین ظرفیت‌های مطلوبی در جابه‌جایی مسافر و کالا دارد که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

دهاقین با بیان اینکه سالانه چهار و نیم میلیون نفر در استان قزوین جابه‌جا می‌شوند، بیان کرد: مهم‌ترین بخش در توسعه حمل‌و نقل ارتقای ایمنی است تا بتوانیم با تحقق این مهم آمار تلفات جاده‌ای را کاهش داد.

مدیر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین ‌با اشاره به اینکه 120 هزار دانشجو در استان قزوین هستند که نیمی از آن فقط در دانشگاه آزاد و بین‌المللی امام خمینی (ره) تحصیل می‌کنند، ابراز داشت: این مهم ضرورت توسعه کیفیت حمل و نقل این استان را دو چندان می‌کند بر این اساس باید برای حفظ ایمنی مسافران تصمیمات بسزایی در این بخش اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه جامعه است، اظهار داشت: مطالعات اولیه راه و شهرسازی در حمل و نقل باید آزادسازی نرخ باشد تا کیفیت جابه‌جایی مسافران به نحو مطلوبی در جاده‌ها صورت گیرد.

توسعه اقتصادی با افزایش کیفیت حمل و نقل

دهاقین با اشاره به اینکه بعد از هدفمند کردن یارانه‌ها در برطرف کردن مشکلات حمل و نقل وعده‌های بسیاری داده شده است، بیان کرد: متاسفانه در جریان تحقق این طرح هیچ یک از این وعده‌ محقق نشد که باید برای اجرایی شدن ‌آن اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

مدیر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین ‌یادآور شد: با توسعه و پیشرفت در حمل و نقل می‌توان اقتصاد را ساماندهی و با تحقق این مهم بسترهای رشد را در جامعه به نحو مطلوبی مهیا کرد.

انتهای پیام/77009/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول