اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد

ثبت درآمد بی‌سابقه گمرک سازمان منطقه آزاد قشم

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افزایش 67 درصدی درآمد گمرک قشم طی 9 ماه گذشته در تاریخ فعالیت‌های این گمرک از زمان تاسیس منطقه آزاد در سال 1369 تاکنون بی‌سابقه بوده است.

ثبت درآمد بی‌سابقه گمرک سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا عطاآبادی گفت: گمرک سازمان منطقه آزاد قشم در حال حاضر یکی از فعال‌ترین و پویاترین واحدهای این سازمان به شمار می‌رود که با نظارت کامل و دقیق بر روند ورود و خروج کالا به این منطقه، توانسته رکورد جدیدی در کسب درآمدهای خود را به ثبت برساند.

به گفته مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم، تمامی درآمدهای کسب شده از فرآیند نظارت بر کالاهای وارداتی و صادراتی فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان در این منطقه براساس عوارض مصوبه، به حساب صندوق سازمان منطقه آزاد قشم واریز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با ادامه روند کسب درآمدهای بالا در گمرک سازمان منطقه آزاد قشم پیش بینی می‌شود درآمدهای این واحد با توجه به سیاست عدم فروش زمین بتواند در حوزه برنامه‌های تدوین شده این سازمان تاثیرگذار باشد.

عطا‌آبادی در ادامه این گزارش از حمایت‌ها و برنامه‌های ارائه شده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تقویت و توسعه فعالیت‌های این گمرک که به افزایش درآمدهای آن منجر شده است، تقدیر کرد.

وی در پایان افزایش کسب درآمد گمرک سازمان منطقه آزاد قشم طی 9 ماه گذشته را نتیجه ارائه خدمات مناسب، آسان و سریع کارکنان این گمرک به تجار و بازرگانان برشمرد و از تعامل خوب فعالان اقتصادی با این واحد نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/88001/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول