اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت قشم خبر داد

تاسیس مدرسه بزرگ اسکیت قشم

رئیس هیئت اسکیت قشم از تاسیس مدرسه بزرگ قشم در این جزیره خبر داد.

تاسیس مدرسه بزرگ اسکیت قشم

سید‌محمد انصاری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: دوره مربیگری درجه سه اسکیت آقایان و بانوان با برگزاری کلاس‌های دروس تئوری تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی برای مربیان تمامی رشته‌های ورزشی در سالن ورزشی تختی قشم برگزار و خاتمه یافت.

وی افزود: در این دوره مربیگری 30 مربی از روز دوشنبه 24 آذرماه لغایت 29 آذرماه به مدت شش روز صبح و بعد از ظهر در کلاس‌های 11 گانه دروس تئوری حضور پیدا کردند.

رئیس هیئت اسکیت قشم بیان کرد: این دوره مربیگری درجه سه توسط هیئت اسکیت و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم و با تدریس محمد مهدی جهانبخش، خالد تکی‌زاده، سید محمد انصاری کارشناسان ارشد تربیت بدنی و خانم دکتر افتخاری و فاطمه زینی از اساتید تربیت بدنی دانشگاه‌های سطح شهرستان قشم و عباس صمیمی کارشناس ارشد تربیت بدنی و مربی تیم ملی دو و میدانی در دانشکده سما  برگزار شد.

وی گفت: مربیان حاضر در این کلاس پس از گذراندن آزمون تئوری 11 گانه و در صورت موفقیت آزمون نهایی در دوره عملی این رشته شرکت خواهند کرد.

انصاری خاطر نشان کرد: در پایان ارزشیابی از مربیان شرکت کننده در این دوره، برای مربیان رشته اسکیت با توجه به برگزاری کلاس عملی این رشته ورزشی به دلیل تداخل امتحانات دانشگاه در بهمن ماه سال جاری دوره عملی اسکیت برگزار و در صورت موفقیت به مدرک مربیگری درجه سه اسکیت از سوی فدراسیون اسکیت صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: برای مربیان رشته‌های ورزشی اسکیت نیز گواهی شرکت و گواهی ریز نمرات دروس تئوری تخصصی تربیت بدنی در صورت موفقیت صادر و این افراد برای حضور در کلاس‌های عملی مربیگری به هیئت‌های ورزشی مربوط معرفی خواهند شد.

رئیس هیئت اسکیت قشم تاکید کرد: به زودی مدرسه بزرگ اسکیت راه‌اندازی و علاقه مندان به این رشته می‌توانند جهت ثبت نام به هیئت اسکیت قشم مراجعه کنند.

 انصاری در پایان از مدیر دانشکده سما جهت در اختیار گذاشتن کلاس و محمد مهدی جهانبخش رئیس اداره ورزش قشم جهت همکاری در برگزاری دوره مربیگری اسکیت و تئوری 11 گانه در قشم تشکر کرد.

انتهای پیام/88001/ش20/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول