اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم:

شرایط قشم برای برگزاری رویدادهای ورزشی منحصربه‌فرد است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم گفت: شرایط جزیره قشم برای میزبانی از رویدادهای ورزشی منطقه‌ای، کشوری و حتی بین‌المللی در خور توجه است.

شرایط قشم برای برگزاری رویدادهای ورزشی منحصربه‌فرد است

محمدمهدی جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با اشاره به برگزاری مسابقات دو ماراتن انتخابی تیم ملی در قشم طی روزهای گذشته اظهار داشت: حمایت شورای اسلامی بندر تاریخی لافت برای برگزاری این مسابقات در خور ستایش و قدردانی بود و این در حالی بود که اسپانسر مربوطه نیز حمایت خوبی را از این رویداد ورزشی داشت.

وی افزود: مسیری که برای این دوره از مسابقات انتخاب شده بود یکی از بهترین مسیرهای انتخابی برای برگزاری این‌گونه مسابقات در کشور بود و با وجود این شرایط آب و هوایی مناسب می‌توان میزبانی بسیاری از رشته‌های دیگر ورزشی را نیز برای هرمزگان در اختیار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت ورزش کشور با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی در جزیره قشم و امکان برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف تیم‌های ورزشی مختلف انتظار می‌رود، با توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی در جزیره زیبای قشم همچون جزیره کیش شرایطی را مهیا کنند که حتی در سطح بین‌المللی نیز این آمادگی را جهت میزبانی کسب کنیم.

به گزارش فارس، مسابقات دو ماراتن با حضور 15 دونده از 12 استان در یک محیط بسیار زیبا و در میان درختان سبز گرمسیری و نخلستان‌های بلند، همراه با زیبایی خیره‌کننده دریا و جنگل شناور حرا ‌و با توجه به آب و هوای خوب قشم با چشم‌اندازهای ساحلی چشمگیر برگزار گردید.

رضا عزیزیان موفق شد با ثبت رکورد دو ساعت و 40 دقیقه و 23 ثانیه عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

همچنین احسان زینی‌‌وند از استان ایلام با رکورد دو ساعت و 56 دقیقه و 26 ثانیه رتبه دوم و نصرالله رستمی از قزوین با دو ساعت و 56 دقیقه و 26 ثانیه رتبه سوم را کسب کردند و قربان‌رضا مهماندوست از خراسان رضوی و احمد کهن‌ترابی از البرز نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های چهارم و پنجم این رقابت شدند.

انتهای پیام/88001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول