اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قشم:

قشم آماده برگزاری دو و ماراتن کشوری است

معاون فرماندار قشم با اشاره به برگزاری مسابقات دو و ماراتن کشوری در این جزیره از آمادگی تمامی بخش‌ها و دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

قشم آماده برگزاری دو و ماراتن کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم یوسف کارگر، صبح امروز در نشست شورای ورزش جهت هماهنگی برگزاری مسابقات دو ماراتن کشور که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه از ورزش به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در کشور نام برد و گفت: با سیاست‌گذاری درست می‌توان از ورزش در جهت ارتقای سطح کیفی و رشد و توسعه جامعه و کشور استفاده کرد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی می‌توان آینده ورزش کشور را در جهت نیل به اهداف بلند و کسب جایگاه‌های برتر جهانی رقم زد.

این مسئول ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر ورزشکاران ایرانی، به ظرفیت‌های ویژه ورزش اشاره کرد و گفت: ایجاد روحیه همکاری در کارهای گروهی و نقش ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اثرات مثبت ورزش است.

در همین راستا محمدمهدی جهانبخش رئیس اداره ورزش و جوانان قشم گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و جغرافیایی قشم در این فصل در خواست‌های بسیار زیادی جهت برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی داشته‌ایم که یکی از این متقاضیان فدراسیون دو و میدانی است که هم اکنون اردوی تیم ملی دو و میدانی را در مجموعه ورزشی خلیج فارس رمچاه قشم برپا کرده است.

وی افزود: در شهر صدرا شیراز در روز ششم دی‌ماه رقابت‌های دو صحرانوردی با حضور 120 دونده از 32 تیم کشور در طی مسافت 12 کیلومتر با میزبانی خوبی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش قشم تاکید کرد: با توجه به رقابت‌های قهرمانی دو ماراتن کشور که برای نخستین بار به میزبانی قشم برگزار خواهد شد به منظور برگزاری هرچه شایسته‌تر این رویداد ورزشی هماهنگی‌ و همکاری‌های لازم در این رویداد ورزشی انجام گیرد.

جهانبخش اظهار داشت: این مسابقات در تاریخ 13 دی‌ماه جاری در مسافت 42 کیلومتر 195 متر با حضور 30 ورزشکار از سراسر کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی جزیره زیبای قشم برگزار می‌شود.

جلسه شورای ورزش شهرستان قشم با حضور یوسف کارگر معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار قشم، جهانبخش رئیس اداره ورزش و جوانان، صفاری نایب رئیس شورای شهرستان، پرواز معاون بخشدار مرکزی و نمایندگان ادارات ذی‌ربط به ریاست معاون فرماندار در سالن فرمانداری قشم برگزار شد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول