اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره ورزشی نیروهای مسلح در قشم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم از برگزاری نخستین جشنواره ورزشی نیروهای مسلح در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره ورزشی نیروهای مسلح در قشم

محمدمهدی جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، پیرامون برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح گفت: طی روزهای گذشته طی نشستی که با مسئولان دریابانی و هیئت‌های ورزشی جهت برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح با نام امام حسن مجتبی (ع) تشکیل شد، سطح آمادگی و میزان امکانات مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت دهه مبارک فجر برای یک هفته از مورخ 13 بهمن جاری الی 19 بهمن ماه برای نخستین‌بار در بین پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلح در شهرهای قشم و سوزا برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: شرکت کنندگان در رشته‌های طناب کشی با حضور شش تیم، فوتسال هفت تیم، والیبال پنج تیم، دو و میدانی 45 نفر، دارت 20 نفر، تنیس روی میز 20 نفر و آمادگی جسمانی 21 نفر، در شهرهای قشم و سوزا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از ناحیه مقاومت بسیج، هوا فضا سپاه، پلیس فرودگاه، پایگاه  دریابانی، قرار گاه نیروهای زمینی سپاه شرکت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم تصریح کرد: این مسابقات از طرف پایگاه دریابانی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی قشم برای اولین بار در جزیره قشم برگزار خواهد شد. 

جهانبخش با بیان اینکه گستردگی حوزه ورزش می‌طلبد سایر نهادها و دستگاه‌ها، همچنین بسیج، آموزش و پرورش و پایگاه دریابانی از ورزش حمایت کنند اضافه کرد: حمایت از هیئت‌های ورزشی سبب رشد و شکوفایی ورزش می‌شود.

وی تاکید کرد: از هیئت‌های ورزشی نیز انتظار می‌رود نهایت همکاری را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره ورزشی نیروهای مسلح همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/88001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول