اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

برنامه‌های دهه فجر باید پرمحتوا و با نشاط برگزار شود

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید پرمحتوا، با نشاط و با کیفیت برگزار شود.

برنامه‌های دهه فجر باید پرمحتوا و با نشاط برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته بسیج دهه فجر سپاه روح‌الله اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر باید از کارشناسان و نخبگان استان استفاده کرد تا بتوان دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نسل امروز تبیین کرد.

وی با بیان اینکه نشان دادن کارآمدی نظام و حکومت دینی بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب مهم‌ترین موضوعی است که باید در برنامه‌های دهه مبارک فجر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است، ادامه داد: تبیین دستاوردهای نهضت امام راحل و تبیین اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان از اهداف برگزاری ایام‌الله دهه فجر است.

گلشن‌زاده افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و هیچ‌گاه از حافظه ملت محو نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم برای به دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند، گفت: در برگزاری جشن‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر باید تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان در اولویت قرار داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله در ادامه با بیان اینکه سپاه روح‌الله استان مرکزی برنامه‌های ویژه‌ای را برای ایام‌الله دهه فجر امسال اندیشیده است، خاطرنشان ساخت: فضاسازی اماکن سپاه و بسیج، برگزاری ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی، گلباران قبور مطهر شهدا، جشن بسیج جوانان، تقدیر از حافظان قرآن، برگزاری مسابقات قرآن و عترت و مسابقه امیدان انقلاب و پخش سرودهای انقلابی، دیدار با ائمه جمعه، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، گردهمایی و نشست‌های سیاسی، جشنواره سرود، خاطره گویی، برپایی جشن انقلاب، بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی و... بخشی از برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/87013/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول