اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

موسسات کاریابی فرصت اشتغال 2300 نفر را فراهم کرده‌اند

فرماندار اردبیل گفت: موسسات کاریابی خصوصی در شهرستان اردبیل زمینه و بستر اشتغال 2 هزار و 300 نفر را در 9 ماه اول امسال فراهم کرده‌اند.

موسسات کاریابی فرصت اشتغال 2300 نفر را فراهم کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در نشست با مسئولان موسسات کاریابی غیردولتی و مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: در شهرستان اردبیل هشت موسسه کاریابی خصوصی با دریافت مجوزهای لازم فعالیت می‌کنند تا کارآفرینان را به افراد بیکار پیوند زده و بستر اشتغال مولد فراهم آید.

وی با بیان اینکه از 6 هزار فرصت شغلی معرفی شده توسط کاریابی‌های خصوصی تا کنون 2 هزار و 300 نفر در 9 ماه گذشته از این طریق بکارگیری شده‌اند، تاکید کرد: باید با شناسایی زمینه‌ها و توانمندی‌ها اشتغال فرصت ایجاد اشتغال برای همه افراد بیکار و جویای کار فراهم آید.

دبیر با تاکید بر هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه‌گذار افزود: با استفاده از توانمندی‌های گردشگری و کشاورزی و سایر زمینه‌های سرمایه‌گذاری می‌توان زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری و همچنین توسعه متوازن شهرستان را برقرار کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: وجود نعمت‌های خدادادی در شهرستان اردبیل یک فرصت استثنایی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد است که در این ارتباط نباید غفلتی صورت گرفته و به ندانم کاری متهم شویم.

فرماندار اردبیل یادآور شد: با ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب با افق دید می‌توان گام‌های اساسی در مسیر اشتغال ایجاد کرد که نقش بخش خصوصی می تواند نقش سازنده و موثر در این زمینه باشد.

وی ادامه داد‌: کاریابی‌ها به دلیل ارتباط با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌توانند در تسهیل سرمایه‌گذاری و اشتغال موثر واقع شده و نقش خود را به عنوان پیوند‌دهنده افراد بیکار با نهادها و مجموعه‌های کارآفرین و اشتغالزا به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اشتغال و سرمایه‌گذاری باید به ارتباط مداوم با بخش خصوصی همت کنند و در مسیر سیاست سرمایه‌گذاری و کارآفرینی بخش خصوصی گام‌های جدی برداشته و حرکت‌های اصلی و اساسی را انجام دهند.

انتهای پیام/62003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول