اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه دشتی خبر داد

برگزاری بیش از 200 کارگاه آموزشی ویژه شجره طیبه صالحین در دشتی

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: تاکنون بیش از 200 کارگاه آموزشی و جلسات ویژه شجره طیبه صالحین در دشتی اجرا شده است.

برگزاری بیش از 200 کارگاه آموزشی ویژه شجره طیبه صالحین در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام صابر حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه عالی حلقه صالحین شهرستان دشتی اظهار داشت: از اعلام همکاری روحانیون با حلقه‌های شجره طیبه صالحین سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تقدیر می‌کنم.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 200 کارگاه آموزشی و جلسات ویژه شجره طیبه صالحین در دشتی اجرا شده است. برای تقویت بصیرت سیاسی، معرفتی و پرورش استعدادهای بسیجیان جوانان در جهت تربیت نیروی کار در عرصه‌های مختلف طرح شجره طیبه حلقه‌های صالحین در شهرستان اجرا خواهد شد. برگزاری جلسات حلقه‌های شجره طیبه صالحین نه تنها در شهرها بلکه در تمام روستاها تشکیل و کارگاه‌های آموزشی دایر می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: اجرای شجره طیبه صالحین برای بالا بردن آگاهی و بصیرت نسل جوانان و نوجوان جامعه امروز امری ضروری است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه از طلاب خواهر نیز در این حلقه‌ها استفاده خواهد شد، خانم غیب‌الهی مسئول حوزه علمیه خواهران شهرستان دشتی را به عنوان سرمربی خواهران منصوب کرد و گفت: امیدواریم شاهد تحول خوبی در بخش حوزه علمیه و بخش خواهران باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز گفت: حضرت امام خامنه‌ای در سال 69 در دیدار فرماندهان سپاه فرمودند شما در جایگاه حساسی هستید ایمان بدون معرفت برای شما کافی نیست گرچه ایمان لازم است اما باید توام با معرفت، بصیرت و شناخت باشد.

حجت‌الاسلام ابوذر شاد افزود: حضرت آقا تاکید داشتند که سرمنشا معارف و محوریت مباحث ما قرآن باشد. کارهای فرهنگی درون سازمانی بر عهده نمایندگی ولی‌فقیه و برون سازمانی بر عهده فرماندهی است و یکی از طرح‌هایی که برای پیشبرد آن مشخص شده طرح صالحین است.

شاد با اشاره به اینکه دبیر کمیسیون داخلی صالحین بر عهده حوزه عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه است، خاطرنشان کرد: تحقق شجره طیبه صالحین به عنوان یک راهبرد کلان به عنوان مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارکان نظام تربیتی است.

وی افزود: باید کوشید تا این مهم با نهایت دقت به صورت منطقی، صحیح و با رعایت اصول و قواعد مربوطه برنامه‌ریزی، ساماندهی، کنترل و تربیت نیروی انسانی محقق شود.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول