اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

نخستین حلقه صالحین بسیج رسانه در همدان تشکیل می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: پنجشنبه پنجم دی ماه نخستین حلقه صالحین بسیج رسانه در همدان تشکیل می‌شود.

نخستین حلقه صالحین بسیج رسانه در همدان تشکیل می‌شود

عباس محرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین اظهار کرد: در سال‌های اخیر فرایندی با عنوان شجره طیبه صالحین در بسیج شکل گرفته است.

وی افزود: در شجره طیبه صالحین، بسیج به درختی تشبیه شده که شاخ و برگ‌های آن را اعضای بسیج تشکیل می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان بیان داشت: حلقه‌های صالحین با حضور افرادی که در حوزه‌های مختلف بسیج عضو هستند مانند پایگاه‌های محلات، اقشار و... تشکیل می‌شود.

وی تربیت افراد مؤمن و بصیر و کادرسازی برای انقلاب را از اهداف اصلی شجره طیبه صالحین عنوان کرد و بیان داشت: حلقه‌های صالحین با حضور سرگروه یا مربی تشکیل می‌شوند که مربیان نیز حلقه‌های دیگری را تشکیل می‌دهند و زیرمجموعه حلقه‌های دیگری هستند.

محرمی اضافه کرد: استاد حلقه‌های صالحین در سطح استان همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی هستند که ایشان نیز در حلقه اساتید در تهران عضویت دارند.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در حلقه‌های صالحین تصریح کرد:‌ از جمله این مباحث می‌توان به بحث اخلاق، احکام و عقیدتی و سیاسی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان ابراز داشت: تشکیل حلقه‌های صالحین نیز از جمله برنامه‌های بسیج رسانه است که فردا بعد از ظهر نخستین حلقه بسیج رسانه در همدان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بسیج رسانه استان همدان سه حلقه صالحین شکل گرفته است، افزود: دو حلقه صالحین توسط خواهران و یک حلقه صالحین نیز توسط برادران تشکیل می‌شود.

محرمی اظهار کرد: حلقه‌های صالحین بسیج رسانه استان همدان بر اساس جدول زمان‌بندی که با خود اعضای گروه تنظیم شده جلسات خود را برگزار می‌کنند.

وی یادآور شد: حلقه صالحین بسیج رسانه در همدان با حضور یک مربی از سازمان تربیت آموزش بسیج سپاه تشکیل و حول محور اخلاق و عقیدتی و سیاسی بحث می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با اشاره به مباحث حلقه‌های صالحین بسیج رسانه گفت: احکام رسانه، اخلاق در رسانه و... از جمله بحث‌هایی است که از طریق مربی در این حلقه‌ها مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از گذراندن این دوره‌ها که برای هر فرد معین است عضویت افراد از عادی به فعال تبدیل می‌شود و بعد از گذراندن ساعت‌هایی نیز به بسیج کادر ارتقا می‌یابند.

محرمی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیج رسانه مراحل اول را طی می‌کند و عضویت‌ها عادی است که بعد از اتمام دوره‌ها به عضو فعال بسیج تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول