اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال صورت گرفت

اشتغال 1200 نفر در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در 9 ماه امسال با بهره‌برداری 17 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمینه اشتغال یک هزار و 200 نفر فراهم شده است.

اشتغال 1200 نفر در شهرک‌های صنعتی قزوین

عبدالقهار ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: گسترش و توسعه شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف استان قزوین نشان‌دهنده تحقق بخش مهمی از اهداف دولت در حوزه صنعت جهت جذب سرمایه‌گذاری بوده است.

وی افزود: این مهم در 9 ماه امسال با بهره‌برداری 17 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و با عنایت به پروانه بهره‌برداری صادره، زمینه اشتغال یک هزار و 200 نفر را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: آماده‌سازی زیرساخت‌ها و افزایش متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش تولید برای حضور در شهرک‌های صنعتی قزوین در طول چند سال اخیر نویدبخش این مهم است که این استان که پیش از این نیز به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور مطرح بوده، بیش از پیش در این بخش به رشد و توسعه پایدار دست پیدا کند.

ناصحی بیان کرد: بیشترین میزان واحدهای به بهره‌برداری رسیده(برابر پروانه‌های صادره بهره‌برداری) مربوط به شهرک صنعتی خرمدشت با هفت واحد تولیدی و صنعتی بوده که حجم سرمایه‌گذاری واحدهای بهره‌بردار بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد ریال اعلام شده است.

وی عمده‌ترین زمینه‌های فعالیت واحدهای بهره‌بردار را به تولیداتی از قبیل سپر خودرو، مولدهای برق مقیاس کوچک، روغن موتور، باطری خودرو، لوازم بهداشتی، پرایمر و قیر صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین نام برد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: تمام قراردادهای واگذاری زمین در 9 ماه نخست سال جاری 66 مورد با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و 750 نفر است و میزان زمین واگذار شده به این سرمایه‌گذاران 58 هکتار بوده است.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول