اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

دستگاه قضا تکلیف اختلاس‌‌کنندگان را سریع‌تر روشن کند

امام جمعه ساری گفت: مردم از دستگاه قضا انتظار دارند که تکلیف اختلاس‌های اخیر در کشور روشن شود و مسببان این جریان به سزای عملشان برسند.

دستگاه قضا تکلیف اختلاس‌‌کنندگان را سریع‌تر روشن کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان اظهار داشت: بشر به گونه‌ای آفریده شد که خود به خود به دنبال حق است و زمینه اجرای عدالت را پیامبران فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی در جهان بیان داشت: جهان اسلام به پیشرفت‌های اسلامی نیز دست یافت.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: دشمن از قدرت اسلامی می‌ترسد و این امر به خوبی در مسئله فلسطین خودنمایی می‌کند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که مردم فلسطین از سنگ برای دفاع از خودشان استفاده می‌کردند دشمن بیشترین ظلم را بر علیه آنها به کار می‌برد.

طبرسی ادامه داد: به خاطر قدرت نظامی که در فلسطین و در لبنان توسط حزب‌الله به دست آمد اسرائیل جرأت تهاجم به مردم این منطقه ندارد و اگر در مواقعی دست به اشتباه بزند با حمله شدید این نیروها مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی عربستان در اقصی نقاط جهان گفت: مردم عربستان به خاطر اینکه توان ایستادن در برابر دولت مستکبر را ندارند مردمی مرده هستند.

این مسئول با اشاره به توصیه‌های پیامبر اسلام برای افزایش توان نظامی مسلمانان گفت: مسلمانان باید از توان نظامی خویش در برابر دشمن در زمانی که به آنها تجاوز شد استفاده کنند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: اسلام بدون قدرت نظامی مورد تایید نیست و مسلمانان اگر دارای قدرت نظامی نباشند در جهان دچار مشکل جدی می‌شوند.

وی با اشاره به علاقه برخی از افراد برای حضور در حج بیان داشت: افراد از حضور بیش از اندازه در عمره خودداری کنند و این پول‌های که قرار است در حج عمره هزینه شود برای مشکلات مردم در کشور هزینه کنند.

دشمن از قدرت ایران اسلامی می‌ترسد

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دیدار رهبر انقلاب در قم گفت: رهبر انقلاب در این دیدار سیاست‌های کلی نظام را بیان کردند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار تکلیف سیاست‌مداران را نیز به خوبی روشن کردند.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به نقشه‌های دشمن برای ایران اسلامی گفت: دشمن جز براندازی نظام اسلامی به هیچ چیز قانع نیست و دشمن از قدرت ایران اسلامی می‌ترسد.

این مسئول درباره مذاکراتی که در ژنو انجام شد افزود: رهبر انقلاب تکلیف مذاکرات را مشخص کرد و اگر احساس کنیم که در مذاکرات حقی از ما ضایع می‌شود از ادامه مذاکرات خودداری می‌کنیم.

طبرسی با اشاره به سابقه نسل‌کشی استکبار در هیروشیما با بمب هسته‌ای گفت: کسیکه سابقه نسل‌کشی در جهان دارد چه طور می‌تواند برای دیگر افراد تعیین‌تکلیف کند.

امام جمعه ساری گفت: اگر ما پای میز مذاکره نشستیم به خاطر تحریم‌ها و اعمال فشارهای دشمن نبود، مصلحت کشور ما در حال حاضر این طور تشخیص داده شد که مذاکره کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران درباره مذاکره رئیس جمهور با استانداران گفت: استانداران باید وحدت نظر داشته باشند و برای توسعه امور در استان‌ها تلاش کنند.

به دنبال عزل و نصب‌ها نباشیم

طبرسی بیان داشت: در حال حاضر مازندران نیاز به وحدت دارد، عقب‌ماندگی‌های زیادی در استان وجود دارد و برای رفع مشکلات در مازندران نیاز است که وحدت رویه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: راهکار رفع مشکل در مازندران این است که زیاد به دنبال عزل و نصب‌ها نباشیم به جای پیگیری برای عزل و نصب‌ها و پیگیری برای دریافت سمت به فکر کار و تلاش در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به موضوع برخی اختلاس‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دستگاه قضا در این دوره با مشکلات کاری زیادی دچار شد.

وی ادامه داد: جریان فتنه 88 و نقشه‌های شومی که دشمنان برای کشور داشتند و نیز برخی مشکلات اختلاس سبب شد که مشکلات کاری دستگاه قضا طولانی شود.

طبرسی در پایان با اشاره به مشکلات مربوط به اختلاس سه هزار میلیاردی، مشکلات بیمه و اخیر نیز موضوع بابک زنجانی گفت: دستگاه قضا تکلیف این افراد را زودتر مشخص کند.

انتهای پیام/86004/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول