اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

مواد مخدر یک موضوع جانبی و فرعی نیست

استاندار مرکزی گفت: نباید به موضوع مواد مخدر به عنوان یک موضوع جانبی و فرعی نگریست.

مواد مخدر یک موضوع جانبی و فرعی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی ظهر امروز در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، اظهار داشت: در حال حاضر معضل اعتیاد یکی از معضلات و مشکلات جدی بر سر راه امور اجرایی کشور است.

وی با بیان اهمیت و ضرورت برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان مرکزی، خاطرنشان کرد: در جلسات آتی این شورا لازم است که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: عدم تخصیص اعتبارات نباید مانعی بر سر راه انجام فعالیت‌ها در این حوزه باشد چرا که این معضل هر روز سرمایه‌ها و جوانان کشور را درگیر می‌کند.

مقیمی افزود: اعتیاد مربوط به قشر خاص و گروه ویژه‌ای نیست همه مردم با آن دست به گریبان هستند و باید به صورت همه‌جانبه تلاش شود تا این معضل را به درستی مدیریت کنیم.

وی بر ضرورت تدوین برنامه‌های جامع در راستای جلوگیری از پیشرفت اعتیاد در بین جوانان تأکید کرد و بیان داشت: نباید به موضوع مواد مخدر به عنوان یک موضوع جانبی و فرعی نگاه کرد.

به گفته این مسئول، مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و همان اندازه که به موضوعات اثباتی اعم از آموزش و پرورش توجه می‌کنیم به بحث مواد مخدر و آثار مخرب آن در جامعه نیز باید توجه شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه آمار توزیع و مصرف مواد مخدر زیبنده خانواده‌های ایرانی نیست، افزود: نباید به موضوع مبارزه با مواد مخدر به دلایل اعتباری و سازمانی بهای کمتری داد و موضوع مبارزه با مواد مخدر باید از مباحث اساسی و اصلی و جدی تلقی شود.

مقیمی در پایان ابراز داشت: مبارزه با مواد مخدر کار سخت و پیچیده‌ای است که همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران برای آن باید عزم جدی داشته باشند و نباید در این خصوص کوتاهی کنند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول