اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان ‌جنوبی خبر داد

کشف 23 تن مواد مخدر در خراسان‌ جنوبی

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان‌ جنوبی از کشف و ضبط 23 تن انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

کشف 23 تن مواد مخدر در خراسان‌ جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 23 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: از این مقدار 21 تن کشفیات فرماندهی انتظامی است و 2 تن نیز مربوط به سایر دستگاه‌ها بوده که در مجموع نسبت به سال گذشته چند درصدی افزایش داشته‌ایم.

وی افزود : شب گذشته هم ماموران انتظامی شهرستان نهبندان موفق به کشف 800 کیلوگرم مواد مخدر از چهار دستگاه خودرو شدند که در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و پرونده آنها در سیر مراحل قانونی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان ‌جنوبی خاطرنشان کرد: پلیس استان با جدیت کامل و با تمام امکانات به صورت شبانه‌روزی در تلاش است تا اجازه فعالیت به باندهایی که با امنیت کشور و مردم بازی می‌کنند ندهد و مقام قضایی نیز به صورت جدی با آنها برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی جزو امن‌ترین استان‌های کشور است و مردم هم در کمک کردن به نیروی انتظامی نقش دارند و اگر کمک مردم و مسئولان نباشد در انجام ماموریت‌ها نمی‌توانیم موفق باشیم.

واعظی با اشاره به آمار کم سرقت در نهبندان گفت: این موضوع نشان دهنده این است که پلیس در بخش‌های مختلف فعال است و از نظر احساس امنیت جزو چند استان برتر کشور هستیم.

انتهای پیام/69015/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول