اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خبر داد

کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با دستگیری 4 تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان 18 کیلوگرم مواد افیونی کشف شد.

کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مشهد اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت‌ گسترده چند قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و قاچاق آن از تهران به مشهد دست یافتند.

وی افزود: با کسب این اطلاعات طرح ویژه‌ای در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و در مرحله اول این عملیات غافلگیرانه پلیس 2 تن از اعضای باند را در حال جابه‌جایی مواد در حوالی میدان حافظ مشهد دستگیر کرد.

امیری‌مقدم تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 10 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای داخل یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه اسپیکر جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی افزود: تحقیقات بعدی پرونده با سرعت هر چه تمام ادامه یافت و ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که محل پاتوق اعضای باند را در منطقه مخدی‌آباد مشهد برای آنان نمایان ساخت لذا قبل از آن‌که متهمان فرصت هر گونه عکس‌العملی را داشته باشند تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر محل مورد‌نظر را پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه دستگیری دو تن دیگر از اعضای این باند در مرحله دوم عملیات انجام شد، اضافه کرد: در مرحله دوم عملیات نیز 6 کیلوگرم هروئین فشرده و دو کیلوگرم هروئین پودری معروف به گل کشف شد.

امیری‌‌مقدم در خاتمه با اشاره به این‌‌که تحقیقات گسترده و رد‌زنی‌های اطلاعاتی درباره این پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون از اعضای این باند سه دستگاه خودرو، 7 دستگاه تلفن موبایل و مبلغ 7 میلیون و 830 هزار تومان پول نقد توقیف شده است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول