اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر:

رویکرد شورای مبارزه با مواد مخدر اجتماعی است

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: رویکرد شورای مبارزه با مواد مخدر اجتماعی است.

رویکرد شورای مبارزه با مواد مخدر اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا جزینی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق تهران که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان‌های شرق تهران در ورامین برگزار شد اظهار داشت: برای تدوین راهبردی هر مسئله‌ای باید به موضوعات خارجی و داخلی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و بتوانیم از مسائل پیرامون خارجی با توجه به ظرفیت‌ها، حداکثر استفاده را بکنیم.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد: در هر استان یک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر راه‌اندازی شده است اما در تهران این ستاد در سه نقطه غرب و مرکز و شرق تهران وجود دارد که در این مدت کوتاه شاهد خدمات و شایسته این شورا به مردم عزیز بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه رویکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همواره اجتماعی بوده است تصریح کرد: باید خیرین وارد حوزه مبارزه با مواد مخدر شوند و از توان و ظرفیت آنها برای حل معضلات اجتماعی بهره برد زیرا اصولا ستاد مبارزه با مواد مخدر با رویکرد اجتماعی کار خود را دنبال می‌کند و این امر را به عنوان یک اصل همواره در فعالیت خود قرار داده است.

جزینی در ادامه با اشاره به چشم‌انداز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: مهم‌ترین وظیفه این شورا فراهم کردن زمینه مبارزه فراگیر و قاطع با اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر از جمله تریاک و مواد روان‌گردان و مبارزه با عرضه آن در سطح هر استان است.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر بخشی از وظایف شوراهای هماهنگی مبارزه با موادمخدر را تنظیم راهبردهای بخشی و وظیفه‌ای در حوزه‌های درمان، پیشگیری و مقابله، ایجاد هماهنگی مابین صف و ستاد و دستگاه‌های اجرایی و تمرکز بر برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف و برنامه‌های ستاد برشمرد و افزود: یکی از وظایف شورا یافتن حلقه مفقوده بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه مبارزه با موادمخدر و اصلاح آن است.

وی در پایان نقش وحدت و همدلی مسئولان را در پیشرفت و موفقیت نهادها بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهمی که در موفقیت هر سازمان و ساختاری نقش اساسی ایفا می‌کند، وجود مشارکت بین اعضا است، که مشارکت در هم‌یاری، هم‌فکری و همدلی معنا و میسر می‌شود.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول