اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف بالغ بر 44 کیلو و 900 گرم تریاک در رشت و چهار کیلو و 960 گرم هروئین در این استان خبر داد.

کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول صمدی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی کشف مقدار مذکور مواد مخدر را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر از فعالیت دو نفر قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در صومعه‌سرا آگاه شدند و رسیدگی به این مورد را در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول با بیان اینکه قاچاقچیان مذکور مورد مراقبت و اقدام‌های اطلاعاتی و تعقیب قرار گرفتند، افزود: پلیس از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط این دو نفر از استانی دیگر آگاه شد که مواد مخدر را در زیر اتاق عقب یک دستگاه خودروی نیسان جاسازی کرده بودند.

وی ادامه داد: خودروی این قاچاقچیان پس از یک مرحله عملیات مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) در هنگام ورود به گیلان در محور قزوین‌ ـ رشت متوقف و متهمان دستگیر شدند.

به گفته صمدی، در بازرسی از خودروی نیسان مذکور مقدار 44 کیلو و 900 گرم تریاک کشف و ضبط شد و هر دو نفر متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شدند.

وی بر ضرورت آمادگی کامل پلیس مبارزه با مواد مخدر در راه مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ تأکید کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از مردم این استان خواست تا در صورت مشاهده ضمن تماس با مرکز فوریتی 110 پلیس یار و همراه پلیس در این مبارزه باشند.

وی کشف 4 کیلو و 960 گرم هروئین را از دیگر اقدام‌های پلیس عنوان کرد و گفت: ماموران پس از تعقیب و مراقبت و اقدام‌های اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط یک نفر گیلانی ساکن یکی از استان‌های همجوار که مواد مخدر را در یک ساک برنج 10 کیلویی گذاشته و به صورت مسافر اتوبوس وارد گیلان شده بود، آگاه شدند.

صمدی با تصریح بر اینکه اتوبوس حامل این توزیع‌کننده پس از ورود به استان متوقف شد، خاطرنشان کرد: نامبرده در حالی که ساک حاوی مواد مخدر را زیر پای خود گذاشته بود دستگیر و برای بازجویی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعزام شد.

به گفته وی، در بازجویی‌ها از متهم و با اعترافات وی فرد خریدار مواد مخدر که در رشت ساکن بود نیز دستگیر شد.

این مسئول یادآور شد: در این راستا دو نفر دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شدند.

انتهای پیام/2300/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول