اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ دسته یک

همسایه‌ها در همدان به هم رسیدند

تیم فوتبال پاس همدان در حالی به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان می‌رود که هر دو تیم در امتیاز 14 برابر هستند و فقط به لطف تفاضل گل بهتر، اختلاف دوپله‌ای در جدول دارند.

همسایه‌ها در همدان به هم رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران به هفته پانزدهم خود رسیده و تیم بحران‌زده پاس همدان باید در این هفته به مصاف تیم همسایه جدولی خود، آلومینیوم هرمزگان برود.

تیم فوتبال پاس امسال با حواشی فراوان بعد از عدم صعود به لیگ برتر و شکست در دیدار پلی‌آف برابر تیم ذوب آهن اصفهان، دوباره عزم خود را برای قرار گرفتن در جمع مدعیان برای صعود جزم کرد و تیمی برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته یک امسال آماده شد.

هدایت سبزپوشان همدانی در این فصل برعهده مجتبی خورشیدی قرار داده شد تا وی بتواند تیم فوتبال پاس را به جایگاه اصلی‌اش و در نهایت لیگ برتر صعود کند.

هرچند در ابتدای فصل به درخواست کادر فنی تیم پاس، بازیکنان زیادی برای جذب در این تیم لیست شده بودند اما به دلیل عدم وجود بودجه لازم و نبود پول برای پیش‌پرداخت بسیاری از بازیکنان مطرح که در اردوی آماده‌سازی این تیم در سرعین هم حضور داشتند از تیم جدا شدند.

تیم فوتبال پاس که سومین حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند در گروه دوم جام آزادگان با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ هم‌گروه هستند.

سبزپوشان همدانی امسال هم نتوانستند خواسته هواداران را برآورده کنند و در دور رفت به موفقیتی دست پیدا نکردند.

این امر منجر به آن شد که این تیم نه تنها در کورس قهرمانی قرار نگرفته بلکه در ابتدای دور برگشت یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر باشد.

تیم پاس با هدایت مجتبی خورشیدی طی 12 مسابقه به میدان رفت که دسترنج این سرمربی و همکارانش چهار پیروزی، دو تساوی و 6 شکست بود تا بدترین نتایج تاریخ باشگاه پاس رقم بخورد.

شاگردان خورشیدی بعد از تعطیلات نیم‌فصل در حالی که ابومسلم مشهد یکی از روزهای بحرانی خود را سپری می‌کرد به مصاف این تیم در مشهد رفت که در نهایت با سه گل مغلوب ابومسلم شد.

این شکست باعث شد تا مجتبی خورشیدی مجبور به استعفا شود و جای خود را به محسن عاشوری باتجربه دهد.

 عاشوری از روز جمعه گذشته هدایت سبزپوشان همدانی را دست گرفته تا مشکلات و وضعیت نابسامان تیم پاس را بهبود بخشد.

این مربی کاربلد، در این بازی در حالی بر روی نیمکت تیم پاس خواهد بود که مشکلات زیادی گریبانگیر نماینده فوتبال همدان است.

 او در حال حاضر بنا به دلایلی 100 درصد توان و بازیکنان خود را در اختیار ندارد و با شناسایی نسبی از وضعیت تیمش امروز هدایت پاسی‌ها را به عنوان نفر اول کادر فنی برعهده دارد.

نبود کاوه زنگیان و محبوب‌مجاز به دلیل مصدومیت کار تیم را سخت کرده است، عدم حضور عماد قاسمی و مصطفی عاقلی نیز به تازگی از کمند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند و به احتمال زیاد به بازی آلومینیوم نمی‌رسند.

در مقابل تیم آلومینیوم که از ابتدای فصل عباس سرخاب را به عنوان سرمربی در کنار خود داشت در هفته هفتم وی از این تیم جدا شد و جای خود را به هانس یورگن گده آلمانی داد.

هر دو تیم پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان که در همسایگی هم در جدول رده‌بندی هستند در یک منظر نقطه مشترک دارند، هر دو تیم در بازی قبلی خود برابر تیم نفت مسجد سلیمان بازی را واگذار کرده‌اند.

این بازی برای هر دو تیم و هر دو سرمربی از اهمیت بالایی برخوردار است تا وضعیت تیم‌شان را از قعرنشینی نجات داده و بتوانند خود را به اواسط جدول برسانند.

باید دید در هوای سرد امروز شهر همدان، چه تیمی می‌تواند در مستطیل سبز فوتبالی موفق شود.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران با 14 امتیاز و با تفاضل بدتر در رده دوازدهم جدول است و در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان نیز با همین امتیاز و تفاضل بهتر در رده دهم جدول جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال جام آزادگان عصر امروز یکشنبه 22 دی از ساعت 14 تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس این شهر به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول