اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

احداث مترو مهم‌ترین شاخصه‌ توسعه قرچک است

فرماندار شهرستان قرچک در بازدید از مراحل ساخت مترو گفت: احداث مترو مهم‌ترین شاخصه‌ توسعه شهرستان قرچک است.

احداث مترو مهم‌ترین شاخصه‌ توسعه قرچک است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز در این بازدید از آمادگی فرمانداری برای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه مترو خبر داد و افزود: همه مسئولان موظف هستند در رفع موانع و مشکلات اجرای طرح مهم مترو تلاش کنند.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه اجرای پروژه مترو از مهم‌ترین طرح‌هایی است که نقش بسیار مهم در توسعه و پیشرفت این شهرستان دارد، افزود: مجموعه فرمانداری با تمام توان روند ساخت مترو را پیگیری می‌کند و مجریان نیز به تسریع ساخت آن توجه ویژه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه شهرستان قرچک احداث خط متروی شهرری – قرچک است که از مهم‌ترین پروژه‌های در دست کار دولت و مسئولان استان است.

وی افزود: حمل و نقل عمومی نقش بسیار مهمی در زندگی مردم دارد و هرگونه تاخیر در روند عملیات اجرایی پروژه مترو، موجب تباه شدن حقوق مردم است.

ریاحی در پایان افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک برای احداث ایستگاه مترو مکانی مناسب را با تأئید شرکت مترو ، به این شرکت واگذار کرد و این پروژه  نیز در حال ساخت می‌باشد.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان به نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس اخبار عملیات احداث مترو اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها بیش از پیش دستاوردهای بی‌بدیل در ساخت پروژه مترو شهرستان قرچک را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است، ساخت ایستگاه مترو در یک هکتار زمین و 2 هزار و 500 متر بنا ساخته خواهد شد که از این بین یک‌هزار و 600 متر مسقف و 2 سکوی 300 متری برای ایستگاه است که توسط زیرگذر از کمربندی جنوبی قرچک عبور می‌کند.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول