اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

اجرای مترو ورامین با همدلی مسئولان میسر می‌شود

فرماندار شهرستان ورامین گفت: اجرای پروژه مهم و تأثیرگذار مترو تنها با همدلی و اتحاد مسئولان میسر می‌شود.

اجرای مترو ورامین با همدلی مسئولان میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت مترو شهرهای اقماری استان تهران گفت: پروژه مترو برای توسعه و رشد همه‌جانبه شهرستان ورامین حیاتی است و تمام مسئولان باید با همدلی و اتحاد، زمینه اجرای این مهم را فراهم آورند.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: در شرایطی که برای اجرای این طرح مهم و تأثیرگذار اعتبار بسیار مناسبی از سوی دولت تخصیص داده شده باید زمینه لازم فراهم شود تا طبق برنامه زمان‌بندی شده این طرح اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعتباری که برای اجرای مترو ورامین ـ تهران در نظر گرفته شده به اندازه 20 سال اعتبارات عمرانی شهرستان ورامین است و باید از این امکان به درستی استفاده کرد تا مردم بتوانند از مزایای این طرح نهایت استفاده و بهره را ببرند.

خوانساری تصریح کرد: باید برای اجرای این طرح به وحدت نظر بین مسئولان دست یافت تا بهترین شرایط برای دسترسی مردم به ایستگاه‌های مترو و نیز سهولت تردد شهروندان فراهم شود.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: شورای اسلامی شهر ورامین برای احداث ایستگاه مترو باید مکانی مناسب را جانمایی کند تا در صورت تأیید از سوی شرکت مترو، عملیات احداث آن آغاز شود.

وی گسترش و تنوع بخشیدن به مجراهای ارتباطی را محور توسعه یاد کرد و گفت: اجرای پروژه مترو می‌تواند بسیاری از گره‌های کور ترافیکی را باز کرده و باعث دسترسی سریع، بی‌خطر و کم‌هزینه مردم ورامین به تهران شود.

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: در شرایطی که شهرستان ورامین برای دسترسی به شهر تهران تنها از یک مسیر و جاده برخوردار است تسریع در اجرای این طرح ضرورت جدی دارد.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول