اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه ۲۰ اعلام شد

تغییر مسیر خط اتوبوسرانی مترو شهر ری به راه‌آهن

خط اتوبوسرانی متروی شهر ری به میدان راه‌آهن به منظور افزایش دسترسی و بهره‌مندی شهروندان تغییر مسیر یافت.

تغییر مسیر خط اتوبوسرانی مترو شهر ری به راه‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، خط اتوبوسرانی متروی شهر ری به میدان راه‌آهن به منظور افزایش دسترسی و بهره‌مندی بیشتر شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی تغییر مسیر یافت.

معاون حمل و نقل در ترافیک شهرداری منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: تغییر مسیر خط 732 اتوبوسرانی که از متروی شهر ری آغاز و به میدان راه‌آهن ختم می‌شود دسترسی شهروندان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به محله جوانمرد قصاب، بزرگراه شهید کریمی، اداره گذرنامه، مجتمع‌های مسکونی الهیه و اتوبوسرانی فراهم شد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد با اشاره به احداث 12 ایستگاه در مسیر جدید خط 732 افزود: علاوه بر ایستگاه‌های جدید‌الاحداث 6 ایستگاه مخابرات، میدان شهر ری، سه راه ورامین، ابن بابویه، چشمه‌علی و بسیج نیز در مسیر جدید خط اتوبوسرانی متروی شهر ری تا میدان راه‌آهن پوشش داده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طول مسیر رفت این مسیر به 17 هزار و 800 و طول مسیر برگشت به 15 هزار و 300 متر افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل در ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان یادآور شد: توسعه خطوط حمل و نقل عمومی و افزایش دسترسی شهروندان به این ناوگان از اولویت‌های مدیریت شهری است که به منظور رفاه حال بهره‌مندان و تردید آنان به استفاده از حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول