اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

تضاد بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برطرف شود

استاندار قزوین با بیان اینکه نباید بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تضاد باشد، گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به منافع یکدیگر تعصب داشته باشند و باید این امر یک فرهنگ شود.

تضاد بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال که در استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه اشتغال موجب به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی می‌شود، اظهار داشت: این امر نیز رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

وی افزود: اشتغال یک امر چند ضلعی است که هر ضلع آن را یک دستگاه متولی بر عهده دارد و اگر یکی از آنها نباشد این امر تحقق نمی‌یابد.

استاندار قزوین با بیان اینکه هر شورای فعالی لازمه‌اش یک دبیرخانه فعال است، ادامه داد: این کشور برای ما است و ما نسبت به آیندگان خود مسئول هستیم و باید آن را به آیندگان تحویل دهیم.

روزبه با بیان اینکه ما در حوزه مدیریتی به یک تجدیدنظر در روند کارها نیاز داریم، اضافه کرد: جلسات سیاستگذاری باید با خلاقیت، کارآفرینی و ابتکار همراه باشد و شوراهای تصمیم‌گیری نیز باید دارای دبیرخانه‌های فعالی باشند.

این مسئول عنوان کرد: تنها تشکیل و شرکت در جلسات موجب حل مشکلات نمی‌شود بلکه شأن ما در کارکردن سنجیده می‌شود.

استاندار قزوین ادامه داد: چند مدت دیگر دوران ما تمام شده است و ما شاهد آن هستیم که مشکلات هنوز هم در سرجای خودشان باقی مانده است، مشاهده می‌کنیم که این همه آدم در این جلسات می‌نشینیم و همچنان مشکلات باقی می‌ماند.

روزبه اظهار داشت: در این گونه مسایل باید یک بازنگری شود، بنده روحیه‌ام با پاسخ‌های کلیشه‌ای سازگار نیست، اگر قرار باشد که ما این همه زمان را هدر دهیم که در جلسات این مسایل را مطرح کنیم ثواب عندالله است که در اداره خود باشیم و به ارباب رجوع‌ها برسیم.

روزبه خاطرنشان کرد: نباید بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تضاد باشد، یعنی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به منافع یکدیگر تعصب داشته باشند و باید این یک فرهنگ شود.

این مسئول ادامه داد: بنده به عنوان استاندار نسبت به یک ریال در بانک‌ها تعصب دارم مانند همان تعصبی که نسبت به اشتغال دارم.

استاندار قزوین افزود: ما در این جلسه نشسته‌ایم که بگوییم نسبت به 11 درصد بیکاری تعهد داریم که باید در این جلسات مشکلات حل شود.

روزبه اضافه کرد: در رابطه بین دستگاه‌ها و بانک‌ها تضاد ممنوع است، ما قصد مچ‌گیری از کسی را نداریم، باید از ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را بکنیم،

این مسئول عنوان کرد: سازوکار جلسات باید به طور اساسی متحول شود و خروجی آن حل مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/77007/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول