اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

توسعه قزوین در گرو حمایت از بخش خصوصی است

استاندار قزوین گفت: توسعه و پیشرفت استان قزوین با توجه کردن به بخش خصوصی دو چندان ارتقا می‌یابد.

توسعه قزوین در گرو حمایت از بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه در جلسه هم‌اندیشی با فعالان مسکن و حمل‌ونقل که شامگاه پنجشنبه در باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب دولت روحانی را مغتنم می‌شماریم و امیدواریم بتوانیم از فرصت طلایی توسعه بخش خصوصی در تمام حوزه‌ها که در این دولت به وجود آمده بهترین استفاده را کنیم.

وی با بیان اینکه استان قزوین ظرفیت‌های فراوانی دارد، اذعان داشت: باید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این استان جدی گرفته شود که تاکنون در این راستا گام‌های خوبی نیز برداشته شده است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه بسترهای خوبی برای حضور بخش خصوصی در استان قزوین فراهم شده است، ابراز داشت: تشکیل تشکل‌های رسمی و قانونی مردمی با هدف ساماندهی از جمله این بسترها است.

این مسئول اضافه کرد: ظرفیت‌های خوبی مانند نیروی انسانی نیز در تشکل‌های یاد شده وجود دارد که با بهره‌گیری درست از توانمندی‌های آنان می‌توان رشد و رونق اقتصادی را بهبود بخشید.

روزبه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره این کشور با مشکلات بی‌شماری از سوی دشمنان روبرو بوده است، بیان کرد: در گذشته اگر تحریم‌های اقتصادی نبود با مشکلات دیگری مانند فروش نفت زیر 10 دلار مواجه بودیم.

این مسئول ادامه داد: اکنون نیز با مشکل دیگری به نام تحریم مواجه هستیم ولی با توجه به این شرایط هم می‌توان با مدیریت درست و استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی مشکل اقتصاد را به نحو مطلوبی برطرف کرد.

استاندار قزوین به نشست وزیر راه و شهرسازی با اساتید اشاره کرد و گفت: از برگزاری این نشست ابراز خوشحالی می‌کنم چرا که توجه به این نشست‌ها می‌تواند بیشتر مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

وی یادآور شد: بخش خصوصی یک انسجام و وحدت خوبی در استان قزوین پیدا کرده که با اهمیت دادن و توجه کردن به آن می‌توان رویکرد طلایی رونق اقتصاد را در این استان به وضوح مشاهده کرد.

روزبه خاطرنشان کرد: سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین سفر پربرکتی بود که با پیگیری منویات این سفر می‌توان چرخه اقتصادی این استان را بیش از گذشته توسعه داد.

ضرورت اجرایی شدن نقشه راه امامزاده حسین (ع) در قزوین

وی با اشاره به اینکه نقشه راه امامزاده حسین (ع) ترسیم شده است، ابراز داشت: اگر در گذشته این نقشه در استان قزوین اجرایی شده بود اکنون این استان نسبت به وضعیت کنونی پیشروتر بود.

استاندار قزوین افزود: باید این نقشه در استان قزوین اجرایی شود تا توسعه و پیشرفت این استان دو چندان ارتقا یابد.

انتهای پیام/77009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول