اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب تنکابن:

5400 خانوار نشتارودی از آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند

مدیر امور آب و فاضلاب تنکابن گفت: همزمان با دهه فجر 5 هزار و 400 خانوار نشتارودی از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

5400 خانوار نشتارودی از آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، کمال‌الدین گودرزی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال، 5 هزار و 400 خانوار نشتارودی از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی بیان داشت: در ایام دهه فجر یک حلقه چاه با آبدهی 40 لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال به طول 400 متر با لوله پلی اتیلن به قطر 250 میلی متر، احداث خط انتقال نیرو به قدرت 50 کیلووات و به طول 100 متر و اطاقک چاه به مساحت 30 متر مربع در نشتارود به بهره‌برداری می‌رسد.

گودرزی یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده و 2 هزار و 400 خانوار نشتارودی از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب تنکابن تصریح کرد: خط انتقال و شبکه توزیع اصلی به قطر 400 میلی‌متر به طول یک‌هزار و 500 متر در نشتارود به بهره‌برداری می‌رسد که برای این پروژه 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده و 3 هزار خانوار این شهر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول