اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رامسر:

کمیته فضاسازی جشن انقلاب در رامسر تشکیل شد

شهردار رامسر گفت: کمیته فضاسازی جشن انقلاب در رامسر تشکیل شد.

کمیته فضاسازی جشن انقلاب در رامسر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، نصرت‌الله کوزه‌گر بعد از ظهر امروز در کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه فجر شهرستان رامسر که در سالن اجتماعات شهرداری شهر رامسر شد، اظهار داشت: به منظور فراهم‌سازی زمینه حضور خودجوش مردمی، همچنین هماهنگی و مشارکت در آذین‌بندی، تزئین اماکن، میادین و معابر عمومی و به منظور نشاط‌آفرینی هرچه بیشتر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسه کمیته فضاسازی و تزئینات شهری با اعضای کمیته فرعی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از شیوه‌های موثر و جذاب در راستای معرفی آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین با تشویق و ترغیب کانون‌های موثر مردمی و مراکز فرهنگی می‌توان نقش‌آفرینی مناسب به منظور نمایش هنرمندانه نشاط عمومی را در مراسم عید انقلاب فراهم کرد، گفت: جشن انقلاب از آن مردم است و خود مردم گردانندگان اصلی آن هستند.

در ادامه این جلسه، هر یک از اعضا کمیته‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در برای بهتر برگزار شدن جشن بزرگ انقلاب اسلامی بیان کردند که در ادامه جلسه مقرر شد در روز 12 بهمن غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم نمادین ورود امام راحل به میهن و قرائت نماز شکر انقلاب در ادارات و مدارس انجام شود.

به گزارش فارس، تلویزیون‌های شهری رامسر در ایام دهه فجر تصاویری از پیروزی انقلاب را پخش می‌کنند و بر افراشتن بالن انقلاب، مزین کردن تاکسی‌های سطح شهر با پیام‌های انقلاب، چراغانی کردن شهر و برگزاری مسابقات، نمایشگاه‌های عکس از برخی از برنامه‌های صورت گرفته در این ایام است.

 انتهای پیام/86024/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول