اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جزایری:

دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی از سوریه ندارد

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اتفاقات اخیر سوریه و وضعیت آمریکا در این کشور گفت: دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی از سوریه ندارد.

دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی از سوریه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار سید مسعود جزایری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان یزد در سپاه الغدیر گفت: اصل انجام مذاکرات ژنو، مورد تایید نظام است و امیدواریم این مذاکرات بتواند باری از دوش انقلاب در فتنه‌سازی دشمنان بردارد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که خود به وجود آورنده این مسائل هستند، هنوز هم دست از شیطنت بر نمی‌دارند اما باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا در این مذاکرات، بدون اعتماد به آمریکایی‌ها از مشکلاتی که به وجود آورده‌اند، بکاهیم.

جزایری در مورد مسائل سوریه نیز اظهار داشت: اقدامات دولت و ملت سوریه یکی از حرکاتی است که جواب داده و دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی از سوریه ندارد.

وی تاکید کرد: دولت و مردم سوریه، کمترین اعتمادی به آمریکایی‌ها و به کسانی که این جنگ را به سوریه کشاندند، ندارند.

جزایری با اشاره به تهدیدهای نرم دشمن عنوان کرد: نکته اصلی در تهدید نرم این است که باید توجه داشت، وقتی از دشمن حرف می‌زنیم، ببینیم که این دشمن کیست و چه شاخصه‌ها و توانمندی‌هایی دارد و مبتنی بر چه مدل مهندسی تهدیدهای خود را اعمال می‌کند.

وی تصریح کرد: چگونگی مقابله با دشمن باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در خلاصه‌ترین کلام، دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیستم‌های ابرسرمایه‌داری و صهیونیزم بین‌المللی است که بسیاری از قدرت‌های جهان را چنین سامانه‌ای مدیریت می‌کند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: باید ببینیم اصلی‌ترین راهبرد چنین سیستمی علیه انقلاب اسلامی چیست.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ سخت نتوانست به اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران دست یابد بنابراین جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داد و به این وسیله می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران را به تغییر رفتار و نابودی بکشاند.

وی تصریح کرد: یک دوره جنگ را توانستیم در طیف گسترده‌ای رفع کنیم و باید دانشگاهیان، اصحاب بصیرت و معرفت، دشمن را در این مرحله با ناکامی مواجه کند و عبور از این گردنه می‌تواند نقش بسیار مهمی را در دنیا داشته باشد.

جزایری عنوان کرد: تلاش سیستم استکبار جهانی این است که چهره‌ای مخدوش از اسلام در افکار عمومی نشان دهد و متاسفانه عربستان در به وجود آوردن این چهره کمک حال استکبار جهانی شده و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم با تلاش علمای اسلام، تلاش شود تا عده‌ای نتوانند به نام اسلام و با افکار و عقاید خود به اسلام لطمه وارد کرده و چهره آن را در جهان مخدوش کنند.

جزایری با اشاره به فضای مجازی و سایبری و فرصت‌ها و تهدیدهای آن اظهار داشت: در بخش فضای مجازی و سایبری، در عین حالی که نقاط مثبت بسیاری وجود دارد و باید از این نقاط بهره برد، متاسفانه مشکلاتی نیز وجود دارد که می‌تواند مشکلات جدی حتی در فضای امنیتی کشور ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در رصد این فضا، نظارت گسترده‌ای به لحاظ فرهنگی و امنیتی صورت گرفته و باید تلاش کنیم دشمن از این فضا به ضرر کشور و برای وارد کردن ضربه به پیکره نظام اسلامی استفاده نکند.

جزایری خاطرنشان کرد: در مورد فتنه و فتنه‌انگیزی‌های دشمن نیز باید رصد کامل از تحرکات دشمن داشته باشیم و در مجموعه نیروهای مسلح، نقاط رصد در عرصه‌های فتنه شکل گرفته است و می‌توان گفت که اشراف کامل بر تحرکات مختلف داریم.

انتهای پیام/2464/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول