اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

وحدت بین ارتش سوریه و عراق نمونه بارز وحدت اسلامی است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: وحدت بین ارتش سوریه و عراق در مقابل خونخواران غربی نمونه بارز وحدت اسلامی است.

وحدت بین ارتش سوریه و عراق نمونه بارز وحدت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز ولادت رسول اکرم (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: وحدت بین شیعه و سنی از مهم‌ترین عواملی است که جامعه ما را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی افزود: امروزه بیشترین تهاجم دشمن مقابله با اهداف دین و اسلام است و جنایات فجیع گروه‌های به ظاهر اسلامی در کشورهای مختلف از جمله سوریه و عراق نمونه‌ای از آن است.

باقری بر اهداف شوم استعمارگران تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان در پی تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند که امروزه این موضوع هدف اصلی آنها شده است ولی این دشمنان باید بدانند که مردم مسلمان به این بصیرت رسیده‌اند که توطئه آنها اثرگذار نیست.

وی خاطرنشان کرد: در چنین برهه زمانی وظیفه مسلمانان سنگین است زیرا باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند وحدت خود را در برابر توطئه‌های غربیان حفظ کنند و دچار سستی ایمان نشوند.

امام جمعه شاهین‌دژ اعلام کرد: وحدت بین ارتش سوریه و عراق در مقابل استعمارگران و خونخواران غربی نمونه بارزی برای آنان است که توان اسلامی مسلمانان و وحدت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

باقری افزود: پیامبر اکرم (ص) همیشه بر وحدت بین مسلمانان تاکید می‌کردند و به مسلمانان توصیه می‌کردند که در برابر توطئه‌های دشمنان به ریسمان الهی چنگ بزنید و بر ایمان خود استوار بمانید.

امام جمعه شاهین‌دژ با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) ، افزود: در چنین ماه پر فیضی شهادت امام حسن عسگری باعث افسردگی دلها است و تنها مصادف شدن این روز با به امامت رسیدن امام موعود می‌تواند از میزان دلتنگی مسلمانان بکاهد.

باقری در بخشی از سخنان خود به اهمیت صله ارحام اشاره کرد و گفت: صله‌ ارحام از کارهایی بود که پیامبر اکرم (ص) بر آن تاکید داشتند و همیشه قوم خویش را برای به جا آوردن این امر توصیه می‌کردند.

انتهای پیام/61007/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول