اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

خط مقدم انقلاب اسلامی در سوریه، لبنان و مصر است

یک استاد دانشگاه گفت: خط مقدم انقلاب اسلامی در سوریه، لبنان و مصر است.

خط مقدم انقلاب اسلامی در سوریه، لبنان و مصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، علی‌اکبر رائفی‌پور شنبه شب در همایش بصیرت و شناخت فتنه‌های آخرالزمان در خمینی‌شهر اظهار داشت: مردم ما باید با تفکیک جمهوری اسلامی از انقلاب اسلامی، بدانند جمهوری اسلامی پایگاه انقلاب اسلامی است و نظام ما هنوز نتایج نهایی انقلاب اسلامی را به دست نیاورده و نتیجه انقلاب اسلامی در زمان ظهور امام زمان (عج) مشخص می‌شود.

وی افزود: امروز خط مقدم انقلاب اسلامی در سوریه، لبنان و مصر است و نظام جمهوری اسلامی پایگاه و علمدار انقلاب اسلامی بوده و حفظ نظام جمهوری اسلامی به دلیل پایگاه برای انقلاب اسلامی است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: اگر در زمان ما، مردم و مسئولان بخواهند بین انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی یکی را انتخاب کنند مردم ما انقلاب اسلامی را انتخاب می‌کنند، این انتخاب همان انتخابی است که امام حسین (ع) در قیام کربلا داشت.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه برخی از مسئولان نظام به دنبال ادامه جمهوری اسلامی هستند، گفت: کسانی که از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند همان کسانی هستند که به انقلاب اسلامی اعتقاد دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی تا زمانی که پرچم و بیرق دفاع از مکتب مهدویت را برافراشته نگه دارد، بجا باقی می‌مانند، اما زمانی که نظام ما از بیرق انتظار مهدویت جدا شود آسیب خواهد دید.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اعتقاد دارم مردم ما مدافع مکتب مهدویت باقی خواهند ماند و عاملی باعث بقای پرچم جمهوری اسلامی است بیرق خاندان اهل بیت بوده و هیچ یک از شهدای ما با شعار وطنم شهید نشده‌اند.

رسولی‌جویباری ادامه داد: شهدا قبل از اینکه با نام وطن شهید شوند با نام و ذکر و نیت خاندان اهل بیت به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تمام دوره‌های تاریخ و از زمان صدر اسلام تاکنون مردم با آزمون‌ها و فتنه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حکمیت روبرو بوده‌اند و این آزمون‌ها ادامه خواهد داشت، گفت: نظام ما آزمون حکمیت گذرانده و ما در حال عبور از این آزمون هستیم.

رائفی‌پور خاطرنشان کرد: در سه دهه گذشته نظام و انقلاب مورد آزمون فتنه مختلفی از فتنه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار گرفته است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه امروز همه شرایط کاملا واضح و روشن است و مردم ما باید تشخیص بدهند که آیا به دنبال ظهور امام زمان (عج) هستند یا خیر گفت: رسیدن به مکتب مهدویت فقط با تمسک و توسل از طریق مکتب حسینی امکان‌پذیر است.

وی افزود: کسانی ظهور امام زمان(عج) را رقم می‌زنند که از عزاداران و پیروان مکتب عاشورا باشند، امروز شرایطی فراهم شده تا در تمام دنیا مکتب امام حسین(ع) را بشناسند، امروز در قلب آمریکا شیعیان عزاداری می‌کنند و میلیون‌ها انسان در روز اربعین در کربلا حاضر می‌شوند.

رائفی‌پور تاکید کرد: امروز گروه‌های تکویری و وهابی در سوریه به دنبال برپا کردن حکومتی مشابه حکومت معاویه در سوریه هستند و آنها قصد دارند به روش یزید و معاویه در زمان امام حسین (ع) عمل کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به جنایات انسانی در سوریه اذعان داشت: جنایات اخیر در سوریه مشابه با جنایات زمان یزید و معاویه است.

انتهای پیام/63001/ن40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول