اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی لشکر هفت ولیعصر(عج) خوزستان:

عملیات کربلای 5 دشمنان اسلام و انقلاب را سرخورده کرد

جانشین فرماندهی لشکر هفت ولیعصر(عج) خوزستان با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین کربلای 5 گفت: اهمیت پیروزی در این عملیات به اندازه‌ای بود که دشمنان اسلام و انقلاب را سرخورده و ناامید کرد.

عملیات کربلای 5 دشمنان اسلام و انقلاب را سرخورده کرد

محمود معین‌پور در حاشیه مراسم یادواره شهدای شهر میانرود دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در مکتب اسلام، شکست معنی نداشته و شکست ناپذیری، شیعیان را یکی از اعتقادات راسخ آنها اعلام کرده است.

وی افزود: شیعیان و به خصوص مردم کشورمان در طول تاریخ به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس این امر را ثابت کرده‌اند.

جانشین فرماندهی لشکر هفت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون حفظ دین اسلام، جزو وظایف و اهداف مسلمانان بوده و در این مسیر باید به شهدای دفاع مقدس توسل جوییم.

معین‌پور با اشاره به برگزاری چنین یادواره‌هایی عنوان کرد: برگزاری این چنین مراسم‌هایی، بهانه‌ای برای دوره هم جمع شدن و توسل به شهداست که باید با جدیت و کیفیت هر چه بیشتر همراه باشند.

وی با بیان اینکه خون شهیدان تضمین‌کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است گفت: شهید کسی است که وقتی نیاز به دفاع از کشور احساس شد از بزرگ‌ترین سرمایه خود یعنی جانش گذشت و آن را در طبق اخلاص گذاشته، به دفاع از کیان کشور شتافت و برای ما آبرو به ارمغان آورد.

جانشین فرماندهی لشکر هفت حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین کربلای 5 ابراز داشت: اهمیت پیروزی در این عملیات به اندازه‌ای بود که دشمنان اسلام و انقلاب را سرخورده و ناامید کرد.

وی افزود: رژیم بعث عراق تصور می‌کرد که نیروهای ایرانی توان عبور از مناطق سخت عملیاتی دشمن را ندارند، اما پیروزی در عملیات غرورآفرین کربلای 5 موجب شد که دشمنان ما توان مقابله با رزمندگان ایران را پیدا نکنند.

معین‌پور بیان کرد: در عملیات کربلای 5 بیش از دو سوم ارتش متجاوز عراق آسیب جدی دید و بین 30 تا 100 درصد منهدم شد و این پیروزی بزرگ نقش بسیار مهمی در به سرانجام رسیدن جنگ تحمیلی داشت.

وی در پایان گفت: نسل امروز باید بداند که پیروزی‌های دفاع مقدس با شهامت و رشادت چه سربازانی محقق شد و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به این نسل منتقل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، یادواره 41 شهید شهر میانرود از توابع این شهرستان با حضور فرماندهان، بسیجیان دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا و مسئولان شهرستان برگزار شد.

این مراسم با مداحی یکی از مداحان اهل بیت و بیان خاطراتی درباره شهیدان میانرود، پخش کلیپ  و اهدای هدایایی به رسم یادبود به خانواده‌های معظم شهدای این شهر به پایان رسید.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول