اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری یادواره شهدای کربلای 4 و 5 در کبودراهنگ

با حضور خانواده معظم شهیدان، مسئولان و مردم یادواره 46 شهید کربلای 4 و 5 در مسجد جامع کبودراهنگ برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای کربلای 4 و 5 در کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ عصر جمعه یادواره 46 شهید عملیات کربلای 4 و 5 در مسجد جامع کبودراهنگ برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اسلام به حرمت خون شهدا در جامعه پا گرفته و باید هر ساله این یادواره‌ها برای بازگویی ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران به نسل جوان کیفی‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود.

حجت‌الاسلام یوسف روحانی با اشاره به اینکه هر زمانی که آسیبی به کشور خورده حاصل جدایی و فاصله گرفتن از اسلام است، افزود: دشمنان همیشه سعی کرده‌اند دین مبین اسلام را یک دین خشن معرفی کنند و در این راستا با فتواهای غیر عقلانی سعی در رسیدن به اهداف خود دارند که باید با حفظ آگاهی و بصیرت افزایی نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب مذاکرات ژنو دستاورد مهمی داشت که به تصویب رسید ایران هیچگاه محور شرارت نبوده بلکه منادی اسلام و حکومت دینی است و برای دنیا دشمنی استکبار با ایران و اسلام ثابت شد که اینها به برکت خون شهداست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس تنها با کشور عراق در حال نبرد، نبودیم بلکه با 70 کشور دنیا که عراق را تا دندان مسلح کرده بودند جنگیدیم که به فضل الهی و ایثار و فداکاری رزمندگان اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم.

محمد‌ابراهیم الهی‌تبار افزود: در دوران دفاع مقدس نه تنها از خاک کشور بلکه از باورها و اعتقادات دفاع کردیم که این امر موجب شد دفاع ما تقدس پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون پاک شهیدان و با وجود تمامی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان که همیشه درصدد ضربه زدن به انقلاب و اسلام هستند، به پیشرفت‌های بسیاری به ویژه در مسائل هسته‌ای دست یافته‌ایم و دشمنان از این پیشرفت‌ها به دست جوانان متعهد و با ایمان در بهت و حیرت مانده‌اند.

انتهای پیام/89027/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول