اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد در مجلس:

نمایشگاه کتاب در یاسوج باید صاحب مکان اختصاصی ‌شود

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که استقبال 80 هزار نفری از نمایشگاه کتاب یاسوج فرصت است، گفت: نمایشگاه کتاب در یاسوج باید صاحب مکان اختصاصی ‌شود.

نمایشگاه کتاب در یاسوج باید صاحب مکان اختصاصی ‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان در یاسوج اظهار داشت: نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با دیگر نمایشگاه‌های کتاب پربارتر بوده که رضایتمندی مردم و فروشندگان گواه این موضوع است. 

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم استان در سیزدهمین نمایشگاه کتاب ابراز داشت: در این شرایط بد جوی انتظار این استقبال گسترده را از سوی مردم نداشتیم. 

نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فروش بالای محصولات ارائه شده در این نمایشگاه افزود: این استقبال و خرید محصولات نشانه ارتقا سطح مطالبات مردم و قرار گرفتن خرید کتاب در کنار سایر هزینه‌های خانواده به عنوان یک ضرورت است که نشانه خوبی از وضعیت فرهنگی استان دارد. 

زارعی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در این نمایشگاه گفت: به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های بزرگتر در مکان‌های وسیع‌تر هستیم که در سال‌های آینده موجب استقبال بیشتر مردم و عرضه محصولات جدید فرهنگی خواهد شد. 

وی ضمن تشکر ویژه از مدیرکل و معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص برگزاری این نمایشگاه از حضور مشتاقانه مردم در شرایط کنونی صمیمانه تشکر کرد. 

نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ مسئله‌ای عام و زیربنایی در هر جامعه‌ای است، ابراز داشت: باید بتوانیم بستر فرهنگی برای توسعه و هزینه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و همه دستگاه‌های فرهنگی باید بدانند که رسالت آن‌ها توجه عمیق و همه جانبه به موضوعات فرهنگی است. 

زارعی فرهنگ استان را بسیار غنی و عمیق عنوان کرد و گفت: از این فرهنگ می‌توان برای پیشرفت همه جانبه جامعه و بسترسازی برای سایر پیشرفت‌ها استفاده کرد. 

وی بازدید بیش از 80 هزار نفر از نمایشگاه کتاب استان را نشانه اشتیاق مردم برای مسائل فرهنگی عنوان کرد و افزود: نمایشگاه‌ها در امر فرهنگ یک ضرورت هستند که برگزاری نمایشگاه‌ها و کارهای فرهنگی، مطالبه مردم و تسطیح بعضی از مطالبات فرهنگی جامعه است. 

انتهای پیام/2571/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول