اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استقبال گرم مردمی از نمایشگاه کتاب یاسوج

نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج با استقبال پرشور مردم همراه است.

استقبال گرم مردمی از نمایشگاه کتاب یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نمایشگاه بزرگ کتاب این شهر 14 دی‌ماه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده چهار شهرستان استان، مدیران کل دستگاه‌های فرهنگی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی بزرگ یاسوج افتتاح شد.

از آغاز افتتاح نمایشگاه کتاب در مرکز کهگیلویه و بویراحمد بارش سنگین برف و برودت هوا و یخبندان سایه بر پایتخت طبیعت ایران افکنده است.

با پایان و اختتامیه نمایشگاه از سوی متولیان برگزاری نمایشگاه کتاب مشخص می‌شود که چه میزان از 230 میلیون تومان بن خرید کتاب خریداری شده و چه تعداد کتاب به منازل می‌رود اما آنچه که در پنجمین روز سرد زمستانی نمایشگاه کتاب یاسوج دوربین ما از آن غافل نشد حضور پرشور آحاد مردمی در ساعت پیش ‌از ظهر بود که به نسبت مناسب ارزیابی شد و امید می‌رود که کتاب در سبد خانواده مدنظر گرفته شود و بیش از پیش  به خانه‌های جامعه امروزی ورود پیدا کند.

سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در این شهر با تشکر از مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی این رخداد بزرگ فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از همت مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد و حضور ناشران صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی از نشانه‌های رشد فرهنگی در استان را برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و یخبندان انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی بیشتری در راستای برگزاری نمایشگاه صورت گیرد و خریداران با خرید کتاب فرهنگ کتاب‌خوانی را در بین خانواده اجرا کنند تا این مهم نیز در سطح جامعه نهادینه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری از استقبال مردم از نمایشگاه کتاب استان ابراز داشت: امیدواریم کتاب‌های موجود در نمایشگاه خریداری شوند و مهمتر از آن نیز خوانده شوند تا فرهنگ مطالعه در سطح استان بالا رود و صرفا خریداری نباشد و مردم آنها را بخوانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کتاب مورد نیاز همه سلیقه‌ها در نمایشگاه یافت می‌شود، گفت: با توجه به حضور تعداد زیاد ناشرین، طبیعتا عمده نیازهای مراکز علمی استان ما تامین می‌شود.

تبلیغات برای این نمایشگاه نیز تا حدود زیادی رضایت‌بخش بود تا آن‌جا که مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تبلیغات گسترده سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در استان خبر داد.

 فرامرز خداپرست با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد در دی ماه سال جاری اظهار داشت: برای تبلیغات این نمایشگاه بیش از 500 متر بنر تبلیغاتی در سطح استان تهیه و نصب شده است.

وی با بیان این‌که سیزدهمین نمایشگاه بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد با 149 غرفه در محل مصلی امام خمینی (ره) یاسوج در حال برگزاری است، افزود: این نمایشگاه از تاریخ 14 تا 20 دی ماه سال جاری از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برگزار می‌شود. 

 و اما همه آماده بودند‌ دانشجو و دانش‌آموز، فرهنگی و غیر فرهنگی، کارمند و کارگر، کودک و بزرگسال، مسئول و غیرمسئول همه با شور وصف‌ناپذیری از نمایشگاه بزرگ کتاب بازدید و کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری می‌کردند.

 
==============

گزارش از: اسماء وفابین

==============

انتهای پیام/82011/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول