اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ملی در اراک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب ملی به میزبانی استان مرکزی در اراک خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ملی در اراک

مصطفی مشایخی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور بیش از 350 ناشر از 13 تا 19 بهمن‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب ایران در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 350 ناشر از سطح کشور آخرین کتاب و انتشارات خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌های منتشر شده در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصاد و دیگر حوزه‌های علمی و دانشگاهی به معرض نمایش در خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در سال گذشته به دلیل مشکلات مالی گفت: نمایشگاه کتاب هر ساله در سطح استان برگزار می‌شد اما سال گذشته به دلیل نبود اعتبارات موفق به برگزاری این نمایشگاه نشدیم.

مشایخی برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و به ویژه نمایشگاه کتاب را از آثار و برکات فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: برپایی نمایشگاه کتاب بهترین برنامه و خدمت فرهنگی به مردم است و همه این‌ها از آثار و برکات فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی سرمایه عزت، سرافرازی و سربلندی دین است، گفت:  برپایی چنین نمایشگاه‌هایی کمک شایانی به شاخص‌های فرهنگی کرده و در مقابله با هجمه دشمنان تاثیر گذار است و باعث آگاهی بیشتر مردم در تمامی حوزه‌ها می‌شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه رویداد بسیار بزرگ فرهنگی است که بسیاری از اندیشمندان و دانشگاهیان، حوزویان و مردم علاقمند به مطالعه و کتاب منتظر این اتفاق هستند.

انتهای پیام/87006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول